HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Szíj Melinda kinőtte a kardigánját

2010.12.11. 13:14 szigetipeter

 

„Végre megjött a szavazók jobbik esze!” – örvendezett saját Facebook-oldalán a Tv2 egyik munkatársa harminc másodperccel a Megasztár tegnap esti döntőjének azon pillanata után, mikor Tilla Kökény Attila nevét mondta ki továbbjutóként a tehetségkutató döntőjébe. Ja, megjött, csak úgy maguktól, persze.

Aki követte a műsort, tudta, hogy nem lehet kérdéses, a zsűri a megmaradt két versenyzőből  a nagyváradi Tolvai Renátát rendeli Kökény döntőbeli ellenfeléül, és ezzel véget vet a harmadik versenyző, Szíj Melinda menetelésének. Aki követte a műsort és figyelte a bulvármédiát is, valószínűleg annak ellenére nem volt meglepve, hogy Sz.M. sokáig a verseny toronymagas esélyese volt, és ha hihetünk a csatorna által folyamatos publikált szavazati arányoknak, még a tegnapi műsor kétharmadánál is látszólag legyőzhetetlenül vezetett.

Hogy mi történt pontosan, természetesen sosem fogjuk megtudni, de nem is ez a lényeges kérdés. Hanem a látszat.

A kereskedelmi média terméke a módosított valóság. Teljes mértékben érthető dolog, hogy egy országos kereskedelmi csatorna egy rengeteg pénzből készített, számára kiemelt jelentőséggel bíró műsor esetében nem szeretné a véletlenre bízni, hogyan alakul a sztori. Ne legyünk álszentek: egy egész kereskedelmi tévés évadot átölelő, a csatorna teljes műsorstruktúráját átszövő tehetségkutató nem sokban különbözhet egy szappanoperától. A csatorna szempontjából az a jó, ha a „cselekmény” fordulatos, hétről hétre maradnak olyanok, akik valami oknál fogva érdekesek. És az is nagyon fontos, hogy ki nyer: nyilván a józan ész azt diktálja, hogy olyan személyiség legyen, akit a tévé aztán jól tud használni a későbbiekben is. 

A Tv2-nek az elmúlt fél évben számtalan eszköz állt rendelkezésére, hogy befolyásolja azt, milyen karakter nyerje majd meg a Megasztár 5. évadát. Ők castingolnak, ők választanak számot a versenyzőknek, ők hangszerelnek, ők tervezik a koreográfiát, ők öltöztetnek, ők világítanak és mindenek felett: ők alakítják a szabályokat, nekik vannak médiabartereik, övék a kamera, ők vágnak és ők szerkesztenek. A versenyzőket szerződés köti, nyilván jól kitalált szerződés: azt csinálnak, amit a Tv2 akar. Pont.

Az van, hogy a Tv2 csúnyán elaludt. Egyszerűen iszonyú későn vették azt észre, ami pedig már látszott egy ideje, hogy Sz.M.  nem alkalmas arra, hogy a csatorna gyakorlatilag egyetlen emblematikus műsorának arca, szimbóluma legyen. Vagy az is lehet – gyakori hiba újságíróknál is – hogy egyszerűen túlzottan is beleszerettek az „utcán talált” történetbe, a széphangú szerencsétlenbe, a magyar Susan Boyle-ba (Jaj!). Egészen múlt péntekig tarthatott ez a szerelem, amikor Sz.M. élő adásban azt találta mondani, hogy ő szégyelli magát azért, hogy ő jutott toronymagasan tovább és nem a nála jobb énekesek. Szinte látom magam előtt, ahogy az illetékesek szeméről hirtelen lehullott a fátyol, ahogy órákkal később összeült a válságstáb, ahogy eldöntötték: Szíj Melindának márpedig mennie kell!

A múlt héten zaklatolt a problémamegoldó pr-gépezet: a Tv2-s műsorok tele voltak a hazavágyó SZM-ről szóló beszámolókkal, az első számú médiapartner Blikknél, pedig alighanem lehívhattak néhány kreditet, mert a lap a döntőt követő csütörtökön a magát Jézushoz hasonlító, pénteken a rajongóit lesajnáló Sz.M.-et hozta címlapon, természtesen úgy, ahogy azt ilyenkor kell: smink nélkül, csúnyán, fáradtan, pesszimistán.

A tegnap esti adásban nagyon látszott: az egész csatorna nagyon szeretne megszabadulni az elszabadult győri külkerügyintézőtől. Az adás az ő feláldozásáról szólt, amihez – tudtával vagy tudtán kívül, mindegy is – remekül asszisztált minden résztvevő. A zsűrimonológoktól, a számválasztásig és a koreográfiától  a helyszíni közönség behallatszó reakcióiig nagyjából  minden erről szólt. A hab a tortán természtesen a „megmentői” szerepbe belehelyezett – egyébként igencsak tehetséges – Kökény Attila zongorázós produkciója  volt, Charlie-val, hintával, homokozóval és szuperközelibe mutatott, megszeppent angyalarcú kisfiúval, amit aranytollal kell majd beírni az audiovizuális manipuláció nagykönyvébe.

Szögezzük le: a nézők manipulálása nem csalás, hanem a szórakoztatóipar alapvető feladata. Ennyire bénán csinálni viszont óriási öngól. Rosszat tesz a márkának, mert miért higgyek el ezentúl bármit is neki.  És ez az igazán nagy hiba: a Megasztár tegnap estig nagyon sikeresen őrizte meg hitelességét és úszta meg, hogy a formátum valóságshow-jellege ellenére valóságshowként tekintsenek rá a nézők.

Mindez kifejezetten csúnya dolog a sorozat összes versenyzőjével szemben: Sz.M.-mel azért, mert kihúzták a korábban elé görgetett bársonyszőnyeget a lába alól, a bent maradt kettővel azért, mert sose hihetik, hogy azért vannak a döntőben, mert ők a legjobbak, a kiesetekkel meg azért, mert mindig gondolhatják, hogy nem is volt igazságos a távozásuk. Finoman fogalmazva sem szép a nézőkkel szemben: sem azokkal, akik szavaztak, sem pedig azokkal, akik felhőtlen szórakozást akartak és helyette egy dramaturgiai hiba kínos kijavítását láthatták. Kellemetlen a csatorna többi műsorkészítőjével szemben, hiszen miért is higgyem el, hogy a 40 milliós játszmában minden úgy van, ahogy tűnik. És igenis rosszat tesz az egész televíziózásnak, hiszen ha egyszer valaki fejébe beeszi magát az a gondolat, hogy a tévé hazudik, azt nehéz lesz onnét kiiktatni.

Pallagi Ferenc, a Bors főszerkesztője csütörtökön, a Bulvár & Business konferencián azt mondta, a bulvár határa ott van, ahol a demokrácia határa. Ha egy bulvárműsor azt mondja magáról, hogy demokratikus, hiszen a nézők szabadon döntenek benne, akkor elemi érdeke figyelni arra, hogy ez így is tűnjön, teljesen függetlenül attól, hogy valójában mi is történik. A showbiznisz a látszatokról szól. Ezeket a látszatokat ezért érdemes fenntartani, mert ha eltűnnek, akkor nem marad más, mint a színtiszta cinizmus.

(Ez amúgy egy Kreatív-cikk, ha vitatkozol, érdemes figyelni, lehet, hogy ott is hozzászólnak.)

187 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr542508799

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szabályos "csalás" 2010.12.11. 16:13:28

Régóta beszélnek a népek csalásról a kiszavazós műsorok kapcsán. Persze mindenütt van közjegyző, de az teljesen homályos, hogy ezek a nem feltétlenül informatika tudós emberek mit ellenőriznek egyáltalán. De fogadjuk

Trackback: Nemzeti rock az új Petőfiben? 2010.12.11. 16:06:36

Az MR1 - Kossuth Rádió, Történet hangszerelve című műsorának vendége volt ma Koltay Gergely, az MR2 Petfői Rádió új elnöke. Koltay a szélsőjobboldali körökben is kedvelt Kormorán zenekar alapítója, dalszövegírója és zenésze.   A Kormorán vezetője,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TGabi 2010.12.11. 15:11:22

Nála az antisztár effektus diadalmaskodott igen sokáig.

Kérdés: kertévé miért hiszi el, hogy értelmes ember szavaz egyáltalán SMS-ben? Bármire is?

Tuti bunda az összes ilyen műsor. Nekem, aki csak szórványosan néz ilyen sz**okat, mégis szimpibb volt ezerszer egy ilyen ember, mint a sok celebalapanyag, tök gagyi, szépen felöltöztetett, műmájer emberke...

kamarti 2010.12.11. 15:13:06

beleszerettek az utcán talált történetben? na ne...
talán inkább a nézettséget (és szavazatokat=pénzt) próbáltak maximalizálni, elejétől fogva. csak aztán a nép szabadult el, és nem SZM (akinek a bocsánatkérése már a megkezdődött, őt lejáratni, a nézők kegyeiből kibeszélni kívánó hadjárat első csapásaira adott válasz volt)
nem lennék meglepve, ha kiderülne, Melindát "visszahívták" idén a korábbi évek indulói közül

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.12.11. 15:15:06

@kamarti: valóban ez a valószínűbb, ha jól tudom, próbálkozott már. Az utcán talált történetet természetesen képletesen értettem. :D

dozen 2010.12.11. 15:19:05

az emberek alapvetően rosszindulatúak... ezért szavaztak Melindára eddig.
egyébként pedig kérdezd meg a megasztár közjegyzőét mennyien szavaztak kire.

cincinnatus 2010.12.11. 15:20:23

Szavazat és profitmaximalizálás tv2 módra...A zsűri csak egy kontrolltestület a nézők megzabolázására. Naivitás volt azt hinni, hogy egy antisztárnak hagyják megnyerni a műsort.:( Egy illúzióval kevesebb, nem csalódtam a kereskedelmi médiában.

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.12.11. 15:23:50

@dozen: gyakorlatilag teljesen biztos vagyok benne, hogy a gép (tehát a közjegyző) szerint Kökény Attila kapta a legtöbb szavazatot. A cikk nem erről szól, hanem arról, hogy ez így megérte-e vagy nem és milyen veszélyeket hordoz a béna manipuláció.

SzaGyu 2010.12.11. 15:24:10

Szíj Melinda még mindíg jobb lett volna első helyezettként, mint Kökény Attila!

Már csak azért is mert a TV2 annyi sok cigány énekest kiemelt, hogy az már szégyen a magyarságra.
Ezek az emberek csak kornyikálnak, vibrálják a hangjukat.
Sajnos a TV2-nek és a zsűri java részének ez tetszik.
(attól tartok, a vezetés utasítására. Legalább is Friderikusz arca és hirtelen véleményváltozása ezt sejteti...)

Szíj Melinda eddigi versenyben tartása csak eszköz volt! Eszköz ahhoz, hogy minél többen szavazzanak és dőljön a pénz!
Lejáratták Melindát már azzal, hogy leopárd ruhát adtak rá, és ugráltatták.
Nem beszélve a -ha jól tudom a címét- Fék, virágok, fény című Zalatnay szám Melindának való kiosztásáról. Ezek mind egy koncepciós buktatás jelei.

Ez a Szíj Melinda bukás időzítve volt, mi több megvolt koreografálva!
Szégyellje magát A TV2, de főleg a beképzelt Mester Tamás, és a producer is!!

Eddig azt hittem, hogy a kormányváltás óta csak a kormány lopja el az emberek pénzét, de tévedtem.

A TV2 is ellopta a szavazatok bevételét, meghamisította a szavazatok arányát!!

Sokorai_Atala 2010.12.11. 15:24:33

Sokakat visszahívtak. Belőtték a célcsoportokat a szavazóknak és megtámogatták a bulvár-hírekkel.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2010.12.11. 15:24:34

Klaudia megint alakított. Neki a vibratoról a vibrátor ugrott be...

kamarti 2010.12.11. 15:25:03

@szigetipeter: arra próbáltam célozni, hogy az elejétől fogva ment a néphülyítés, a sztárcsinálás - csak az iránya változott meg az utóbbi időben, persze nem hinném, hogy a nézőkben
de az tény, hogy - akármilyen okból - tegnap átléptek egy határt újra, mert sztem sokan eddig sem hitték el, hogy a nézők döntenek, vagy az élet írja a forgatókönyvet, de legalább nem rakták a pofánkba ilyen egyértelműen
ha jól gondolom, erre is áll a klasszikus, bár biztos kicsit meg kell facsarni: nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani... ez a látszat tényleg biztos elmúlt sokaknál tegnap
ami viszont a legszomorúbb, hogy az ilyen médiatörténeti Rubiconoknál mindig azt hisszük, ennél talán nincs lejjebb. De az utóbbi 10-15 év azért ékesen bizonyítja, hogy de, van (és a médiában meg a politikában az is közös még, hogy itt is a zemberekre hivatkoznak, mikor jön az újabb széria szenny...)

kamarti 2010.12.11. 15:27:21

@szigetipeter: arra próbáltam célozni, hogy az elejétől fogva ment a néphülyítés, a sztárcsinálás - csak az iránya változott meg az utóbbi időben, persze nem hinném, hogy a nézőkben
de az tény, hogy - akármilyen okból - tegnap átléptek egy határt újra, mert sztem sokan eddig sem hitték el, hogy a nézők döntenek, vagy az élet írja a forgatókönyvet, de legalább nem rakták a pofánkba ilyen egyértelműen
ha jól gondolom, erre is áll a klasszikus, bár biztos kicsit meg kell facsarni: nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani... ez a látszat tényleg biztos elmúlt sokaknál tegnap
ami viszont a legszomorúbb, hogy az ilyen médiatörténeti Rubiconoknál mindig azt hisszük, ennél talán nincs lejjebb. De az utóbbi 10-15 év azért ékesen bizonyítja, hogy de, van (és a médiában meg a politikában az is közös még, hogy itt is a zemberekre hivatkoznak, mikor jön az újabb széria szenny...)

rockjano_ 2010.12.11. 15:28:49

Pedig én már beleéltem magam abba hogy SzM megnyeri elviszik Balira (vagy hová) ahol baromi rosszul érzi majd magát és az utcán az ajándékautóból is utálkozva néz majd ki. Ja meg a lakóparkból ahová be sem költözik.

Igazi magyar sztár SzM kissebségi érzésével, ön és közutálatával, gyönyörű. Olyan pont mint mi vagyunk.

A végén megszerettem és elkezdtem én is drukkolni neki, szeretem a szürreált.
Az arckifejezései a zsűri kritikái közben fantasztikusak voltak, priceless :-)))

Lall 2010.12.11. 15:29:07

Ez egy picit hamarabb eldőlhetett. Egész héten Szíj ellen promóztak és Reni elszólta magát a műsorban az utolsó szám eléneklése előtt. Idézem: "Ha bejutok a döntőbe már biztos, hogy én leszek az év női hangja!" Kérdem én, Renike honnan a tökömből tudta, hogy nem Melimanó kerül mellé a döntőbe? TV2 én így szeretlek! :P

Bruno 2010.12.11. 15:29:09

@dozen:

Édes istenem... Közjegyző. Ne röhögtess. A dolog mint minden ilyen (beleértve minden tv-t) Ekőre gondosen kidolgozott és tesztelt marketing stratégia, profitmaximalizálással összekötve.

rockjano_ 2010.12.11. 15:32:01

@SzaGyu: Kedves SzaGyu te miért vagy rasszista?
Mi a bajod azzal ha cigányemberek sikeresek lesznek?

Fel sem merül benned hogy esetleg ők ebben sokkal tehetségesebb mint a nem cigányszármazású honfitársaik? Jól, jobban tudnak énekelni zenélni...nem baj az.

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.12.11. 15:33:27

Visszateszem ide Sokorai_Atala hozászólását, amit teljesen tévedésből kimoderáltam, 1000 bocs!

@szigetipeter: ebben én is biztos vagyok, tekintettel korunk vívmányaira.
A béna manipulációra pedig pont ezért szükség sem volt, hacsak önmaguk igazolása miatt nem.
Az pedig, hogy így kellett megoldani, azt a saját maguk által gerjesztett indulatoknak köszönhető.

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.12.11. 15:35:17

@rockjano_: Én is pont akartam kérdezni.
Asszem kár is mondanom, hogy el ne kezdjen senki cigányozni, mert minden gondolkodás és lelkifurdalás nélkül moderálom ki. Uff.

vercotti 2010.12.11. 15:40:31

Gyakorlatilag tízpercenként hangzott el a műsorban, hogy tessék szavazni a másik kettőre, különben ki fognak esni. Melinda az egész verseny kezdete óta vezetett, minden fordulót megnyert. Nem tudom, ezek után mi motiválhatta még a szavazóit (egyébként fogalmam sincs, egyáltalán hol kell keresni a magyar társadalomban azokat, akiket rá lehet venni ilyen emelt díjas sms-ezgetésre, de mind1...). Nyilvánvaló volt, hogy mire megy ki a játék, és az is, hogy Melindának a 2. hely is a kiesést jelenti majd.

átlátó 2010.12.11. 15:40:48

Nekem tetszett ez a publikáció és nem is tudnék hozzátenni semmit. Mert ebben az is benne volt, hogy ez a nő egyszerűen nem színpadi ember. Kérem a gyengélkedők vegyék figyelembe, hogy a színpadhoz ugyan kell némi hangadottság, de még més egyebek is. Például viselni kell a sikert.
A cigányozást most én se preferálom, pedig arra mindig találok mentséget, hogy tegyem.

vakvarju69 2010.12.11. 15:41:25

Na jah. Aki (ker)tévét néz az magára vessen. Agyzsugorítót vegyenek.

kamarti 2010.12.11. 15:45:56

@szigetipeter: teszem hozzá a tv2 a roma énekesek "futtatásával" semmi mást nem csinál, mint amit a jó magyar nemrasszista pógárok vagy elvtársak az átkosban péel - csak ott ugye más volt a műfaj (cigányzene). Ez volt nekik megengedve, mert arra, hogy szórakoztassák a népet a jó ebédhez szól a nótában vasárnaponként, jók voltak, és még a 100tagú cigányzenekarral meg ország-világ előtt meg volt oldva a cigánykérdés (és illett is az gulyásos-hortobágyos országimázsba). más területen nemigen futhattak be se akkor, se most (a különbség csak az, hogy most van legalább egy parlamenti párt a nagy demokráciában, akik nyíltan cigányozhatnak - hogy a többit ne is soroljam)
remélem, ez nem számít cigányozásnak

rockjano_ 2010.12.11. 15:46:09

Egyébként szerintem Melinda potencionálisan sokkal érdekesebb és akár jobb előadó lehet mint a másik kettő. Egyéni hangja van és ha összejön neki nagyon szépen tud énekelni.

Nem mindent tud jól és nem mindig, neki ráírt jó dalok kellenének azzal sikeres lehetne.

Nem tudna tucatsztár lenni meg persze tinisztár sem, de nem is mindenki tini. Vagyunk még itt mások is.

Ha valaki belefeccolna és felépítené tudna vele keresni biztos vagyok benne.

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.12.11. 15:47:56

@kamarti: nem. ez média- és társadalomkritika. :)

HúszTíz 2010.12.11. 15:49:02

@rockjano_: Biztos összejön neki. Ide a rozsdás bökőt, hogy már januárban lesz lemeze :-D

rockjano_ 2010.12.11. 15:51:08

@HúszTíz: Ja csak az a kérdés hogy beleteszik-e azt a pénzt és energiát amit megérdemelne a dolog, félek nem. Ja meg még hosszú ideig szerződése van a TV2-vel (talán örökké :-) ...nem lesz könnyű

fagzal 2010.12.11. 15:53:25

Ez a hármas elődöntő leginkább ilyen "A jó, a rossz és a csúf" jellegű volt, bár mondhatnám inkább azt, hogy "A vidéki, a hamis és a béna". (Én is vidéki vagyok, nem megsértődni!)

Örülök, hogy kiesett ez a szerencsétlen pingvin, mert bár párját ritkító hangszíne van, nem való zenésznek. Depressziós lett az ember attól, ha ránézett. Manipulál a TV? A tehén meg bőg. Együtt jár. Szerintem elég sok "csak a Melinda ne kerüljön be" szavazatot kaphatott az Attila.

Már csak azért szurkolok, hogy az X-ből meg kiessen az a másik közönségkedvenc nulla hangú majom.

Juteszembe: mikor bejött a Melinda meg a Renáta duettbe, hát azonnal beugrott: csapatépítő tréning karaoke est, a pénzügyes meg a titkárnő túl sok bort ivott. :)

kamarti 2010.12.11. 15:54:27

@átlátó: amikor még nem akarták kiejteni, színpadi embernek mutatták be, ezzel épp úgy lehet manipulálni, mint bármi mással (nézd meg a korábbi műsorok videóit, például mennyire nem bénaszíjmelindás, amikor a hulló faleveleket énekelte: szép sminkben, szép frizurában csak az arcár mutatták közelről, szinte végig - össze sem lehet hasonlítani azzal a benyomással, amit a leopárdruhás körbeszökdellő SZM mutat...
vagy például ott volt a tegnapi első szólója, amiben magához képest szinte "megőrült" (értsd: lelazult) a végére -jött is a 45% rendesen... aztán meg a 48. és mire elértünk a második szólóhoz, valamiért a zsúrinek csak annyi ideje volt, hogy 1-1 mondatot (szépen énekeltél, de ez nem versenydal) mondjon, mert kell az idő a "reklámnak" (értsd: kutyásvideó), miközben a két másik jelöltet 10-10 percig zsűrizték... szóval még csak nagyon figyelni se kellett, hogy az ember rajtakapja őket (én például sort és mintát számláltam a kötésben :))

soma47 2010.12.11. 15:54:51

Szomorú de ez a valóvilág, ezek vagyunk mi!

Csalunk, hazudunk mindenkor és mindenhol!

Szégyen ez a csatorna!

Minden csak a pénz és az eddig pénznyerő automataként kezelt versenyző lelkével , emberi mivoltával nem törődve képesek voltak lejáratni.

Még ezt a nyálas gyerek trükköt is bedobták.
A világban hol láttak már olyat, hogy bármilyen verseny közben megjelenik apuka kisfia. Kár, hogy kiskutyát nem tettek az ölébe.

Ezt én megvétoznám SzM. helyett, de javaslom a telefon társaságoknál a híváslisták ellenőrzését.

Van erre hivatalos szerv, akinek ilyen csaláskor ezt joga és kötelessége elvégezni.

Ez a TV rendesen lejáratta magát. Nem csodálom, hogy a jelenlegi kormány szeretné megszüntetni az ilyen csatornákat. Szüntessék is meg mielőbb ezek után!

A másik, hogy hogyan kerülhet egy zsüribe ilyen alak, mint Mester Tamás. Pofátlan alak, aki még az embert sem tiszteli a versenyzőbe!

Hiába ugrált teljes extázisba, amikor kimonták KA nevét, nem fog az az ágyába masírozni.

Jellemtelen alak és, mint zenész is gyenge muzsika!

eszterencs 2010.12.11. 15:57:41

Nem gondolom, hogy annyira sok szavazat menne be egy ilyen alkalomkor, hogy a TV2 bérszavazókkal ne tudná a legalitás látszatát keltve befolyásolni a végeredményt. 1-2 millióból rengeteg szavazat beküldhető, gondolom, megfelelő szgépes program is van erre, hogy ne kelljen annyit nyomkodni...
Egyébiránt két éve a Fekete Dávid-Király-fiú ütközete is hasonlóan álságos volt.

De mit keres ebben az egész szánalmas produkcióban Fridi, Eszenyi, Presser? OK, persze, nagyon sok pénzt, de ennyire kell nekik? Egyik se szegény ember...

Elhiszi még valaki az ifjúságból, hogy ez a Friderikusz nevű pasas anno 25 évvel ezelőtt keményen kérdező, tényfeltáró rádióriporter volt a 168 óra című rádióműsorban? És írt egy tényfeltáró riportkönyvet egy nőről, akit halálba kergetett a Kádár-kori szórakoztatóipar?
Most pedig önnönmaga is aktív közreműködője egy újkori szórakoztatóipari emberalázásnak... Pulitzer-djjal és PrimaPrimissima-díjjal kidiszítve... Bár ez utóbbi Kiss Róbert Richárd hiperszuperújságíró mennybemenetelével szintén komédiává silányult...

Sokorai_Atala 2010.12.11. 16:01:36

@soma47: biztos lehetsz benne, hogy valóban a Kökény A-ra jött a legtöbb szavazat, erre kár több szót vesztegetni.

Pizsi16 2010.12.11. 16:06:58

@rockjano_:
meg a Heavy T. rucikban....

kamarti 2010.12.11. 16:07:09

azért valahol az is vicces, hogy az a benyomásom, ez a SZM-dolog, valamint a Mega-X-factor drukkerség elébb vinné az utcára a népeket, mint mondjuk a magánnyugdíj-mizéria (nem óhajtok politikai ámokfutást generálni, tehát tekintsük ezt egy példának)

flippant 2010.12.11. 16:15:45

@kamarti: Majd gyűjtést szerveznek szm-ért mint anno Isauráért. Ettől az istenadta néptől az is kitelik

2010.12.11. 16:26:32

@SzaGyu: Te vagy játszod a naivat, vagy állatira az vagy, nem tudom eldönteni. De ez a koncepciós buktatás duma, meg a szégyellje magát (tévékettő, bibí!) azért nagydíjas, akárhogy is. Na, azt akarom mondani csupán, hogy ennyi hülyeséget, mint te, egy kommentben sem hordtak össze, tán összesen se.

pocokpocok 2010.12.11. 16:27:30

abszolult manipuláció volt az egész műsor, gusztustalan fricskákkal Melindára, ami már a múlthéten is elindult.
Milyen erkölcsiséget takar, ha egy ország szeme előtt b.szogatjuk a kardigánt dobáló táncosokkal, és aki még nem értené, annak drága Klaudia még érthetőbbé teszi egyértelmű mondataival?
Egész héten ezt a "szerencsétlen" nőt fikázta a sajtó, és az élő műsor alatt is, és láss csodát: az utolsó előtti eredményhirdetés a műsor felénél volt, addig öt percenként, ahol a Melinda 50%- körüli eredményt hozott, még ugye a másik kettő együtt tett össze ennyit: aztán a műsor hátralévő részén semmi részeredmény, majd a végén a meglepő fordulat: első beharangozóra úgy mondják, először a legkevesebb szavazatút közlik, utána a második legkevesebbet: kimondják a nagyarcú buta liba Renikét utolsónak, aztán hosszas hatásszünet után benyögi a megrökönyödött Klauka, hogy mégsem így lesz, hanem a továbbjutót mondják másodjára, mintegy rögtön magára hagyva a szegény nőt, és láss csodát, a Kökény úr, aki addig max 33 százalékra vitte, hirtelen nyert.
Bűzliiik.
mondhatják, hogy közjegyző? és?
nem megfizethető? bárki utána nézhet az eredménynek? dehogy.

Na meg, a híres zenész Mester Tomi?
Ugyan már, gusztustalan dolgokat művelt evvel a nővel, nyílt utálattal fogadta, amire Melinda csak annyit tudott tegnap mondani, mikor megkérdezte tilla, hogy ugye nem bánta meg, hogy jelentkezett ide:
-a gyűlölködéssel nem tudok mit kezdeni!

Parasztvakítás megy itt "Mester-Tamás"-fokon.
Mitől zenész ő?
Csinált itthon vagy 3 befutott számot, néhány lemezecskét, kifutott Ámerikába, ott jól befuccsolt, aztán itthon celebeskedik?
Miért nem válogattak valóban hozzáillő ZENÉSZEK-ET egy teheteségkutató zsűrijébe?
Egy Hobó-t, Kóbort, Patakit, Zoránt, 20 ujjamra nívósabb, nevesebb zenészeket tudok mondani.
Mert ők nem süllyednek le olyan szintre, hogy a kertv igényei szerint "szolgálják ki a kuncsaftot a profit utcáján".

hungarisztan 2010.12.11. 16:28:44

Az ég kék, a fű zöld. Reveláció a cikk, de tényleg.

Dinsdale Piranha 2010.12.11. 16:29:58

Hihetetlen egyes emberek mennyi energiát fektetnek egy kitalált műsor nézésébe, kritizálásába, drukkolásba, sms küldésbe, mikor annyi szép dolog van a világon a TV-n kívül. :)

dr kíváncsivagyok 2010.12.11. 16:32:44

@dozenA közjegyző nem pénzből él....?

phone 2010.12.11. 16:34:57

Szerintem a zsűri már rég kipenderítette volna Melindát, de csak most tudta! A romákról annyit, hogy zsigereikben van a muzikalitás... Irigylem is tőlük!

dr kíváncsivagyok 2010.12.11. 16:40:32

@pocokpocok: Én már régóta nem tudok mit kezdeni a ker. TV - k egymást fikázó , lenéző , kigúnyoló , sárba döngölő (újabban már szó szerint is ) műsoraival és mindíg azt a kérdést teszem fel : nézik ezeket a műsorokat ? és ha igen , kik ??? nem tudom(akarom ) elhinni , hogy ilyen sekélyesek, primitívek lennénk Mi, nézők és azzal áltatom magam , hogy csak szűk réteg nézi.... avagy az is nézi akinek felfordul a gyomra tőle ? Mindenesetre Én a Megasztárt és az X faktor csak azóta nézem , amióta nem becsapott országos hírű népzenészt és Hoherabuherát mutatnak, hanem már -már értékelhető hangú énekeseket .

dr kíváncsivagyok 2010.12.11. 16:42:08

@kamarti: A párhuzamosok a végtelenben találkoznak.....?!

Készpénz Jancsi 2010.12.11. 16:43:46

Egy bizonyos telefontársaságnál dolgozó ismerősöm azt mesélte, hogy egy még korábbi , bizonyos beszavazós műsornál jöttek egy bizonyos tv-csatorna emberei és az élő adás alatt BEZÁRKÓZTAK egyedül abba a szobába, ahol gyűltek a bizonyos versenyzőkre bejövő hívások. A közjegyző pedig megkapja a hívások számát, ő aztán tényleg meg nem hamisított semmit.
A sok barom, aki meg betelefonál, meg ilyen szarokat néz, meg is érdemli, és ezt a tv vezetői is valószínűleg pont így gondolják.

ZéBé 2010.12.11. 16:54:38

Az ilyen műsorokban azért nem szokás csalni a szavazatokkal, mert az öngól lenne.

A tv célja az, hogy egy olyan népszerű énekest hozzon ki győztesnek, akinek sokan küldenek pénzért sms-t, és akinek utána sokan megveszik a lemezét. Ha a tévé csal, akkor egy olyan ember fogja megnyerni a műsort és a lemezkészítés lehetőségét, aki kevésbé népszerű. Az ő lemezét pedig kevesebben fogják megvenni, tehát ezzel a tv anyagilag rosszabbul járna.

dozen 2010.12.11. 16:59:57

@kíváncsivagyok: pont azért említettem a közjegyzőt, mert amíg az nincs, addig mindaz feltételezés, ami a cikkben foglaltatik.
talán pont azért lett a titkos szavazás bevezetve a legutóbbi valóságshow-kban, mert már nincs szükség arra, hogy az emberek elhiggyék, valóban befolyásolhatják az eredményt.
SZM-et egy ellenpontnak hagyták a versenyben, pont az említett Susan Boyle effektus miatt - de ez az ellenpont elfogyott - az utolsó két műsorra most már tényleg szüksége van a tv2-nek a beküldött sms-ekre....
eddig fiktív eredményeket közöltek, a lényeg, hogy az ellenpont legyen mindig az első helyen és legyen mi ELLEN sms-t küldeni.
a végén viszont a valaki melletten van már a hangsúly, mert -ahogy személyesen is tapasztaltam- a felháborodott nézők összefogtak SZ.M ellen és nagy erőkkel (sms-ekkel) kezdtél bombázni Kökényt és Tolvai-t...
szerintem sikerült ez a trükk a tv2-nek, annyi gigszerrel, amiről a cikk is szól, hogy túlságosan is átlátszóan vonták vissza az ellenpontot...

Leveli 2010.12.11. 17:00:25

Kompletten az egész kereskedelmi média :k..va
Oda fekszenek ahol több pénzt szagolnak.
Az egész megaszaros xfaktoros baromságot pénzcsalásnak tartom. Ami viszont a legfontosabb :
Gyermekeink értékrendjét igyekeznek megváltoztatni.
Zombivá tenni mindet. Legyen hülye, értékelje a "másságot" , fogadja el hogy amit ezek a szenny adók kikiáltanak legjobbnak az a legjobb, hogy a véget nem érő sorozatok hatodrangú színészutánzatai vezessék őket a megvilágosodás felé...
Aljas körmönfont hazugságokkal tömik a fejünket holmi versenyekről . Verseny?
Az év hangja vagy mi .....
Kb 600 olyan amatőrzenekar van az országban
akik jobban megállnák a helyüket egy ilyen "versenyben"
Annak okán írok, mert tegnap műsorkeresés közben megláttam a megasztár beharangozóját.
Na lássuk- gondoltam ...
Király V. előadásánál kapcsolódtam a műsorba.
Ez a fiatalember ugyan föl van vértezve a kornak megfelelő eleganciával, de mint "művész"..........
Jesszusom ki szerint művész ?
Megláttam Mester Tamást is .....
-Te jó ég !!!!
Nagy levegőt! Na tovább ...
Itt van Sándor is ....
Kb 5 percig bírtam ....
Hölgyek, Urak! Sok mindent el lehet adni manapság ebben az országban.
Még a sz..t is!

Mária 2010.12.11. 17:02:07

@dozen:

"az emberek alapvetően rosszindulatúak... ezért szavaztak Melindára eddig"

Lehet benne valami, olyan értelmezésben, hogy meddig lehet elmenni a nézőknek egy kertévével szemben a szívatásban. Bár ez csak akkor áll meg, ha az SMS voksolás nagyjából tiszta. Erre pedig senki nem tenné fel az életét...

2010.12.11. 17:05:40

A Megasztár 1-3. legenda volt, lehet, hogy erősnek tűnik így leírva, de oda tudott szögezni a TV elé, mennyi új, tehetséges arc...
Na, ezt a legendát, vagy nevezzük jól bejáratott márkának, ez a dilettáns banda két szériával porig tudta rombolni.
Nagyon jó a cikk, kiválóan összefoglalja az érzést, amit Szíj Melinda tegnap esti vesszőfutása láttán alakult ki bennem, de megfogalmazni ilyen összeszedetten valószínűleg sosem lennék képes. :)

Dick The Nick 2010.12.11. 17:15:16

szar ez, megírtam a kommentet nicket váltottam erre eltűnt, buta blogmotor.

Schobert Pákó 2010.12.11. 17:16:40

1. Az sms-szavazás általában tényleg a nép akaratát tükrözi, sajnos ilyen országban élünk ahol ennyi ész van egy helyen (ne felejtsük el a tavaszi választások eredményét)
2. A magyar alapvetően irigy nép, nem szavaz olyanra aki szép és tehetséges, mert rohadjon meg, inkább szavaz retardáltakra (Király Lnorbi, Tabáni, Szíjmelinda, Tóthmalacvera, stb)
3. A média meg úgy manipulál mindenkit, ahogy akar, lásd tegnap este.

Dick The Nick 2010.12.11. 17:17:10

Tudom mi itt a gond, dunántúliak vagytok. Sok a magánnyugdíj.

Molenbruck Binko 2010.12.11. 17:25:09

Egyértelmű, hogy a TV2 eddig Szíj Melindát óhajtotta kihozni nyertesként meglovagolva a Susan Boyle effektust. A zsűritől kezdve mindenki őt ajnározta és hát ugye a szavazatokról pedig nem tudható, hogy tényleg annyi jött és annak, amiről a nézőket tájékoztatták. Csak hát mostanra becsúszott az az apró malőr, hogy szegény Melinda kissé túljátszotta a "Szerencsétlen vagyok, de csillogóan tehetsége.Mentsetek meg!" szerepet, ami a nézők számára valószínűleg már antipatikussá kezdett válni és így talán attól félhettek az illetékesek, hogy ezáltal a későbbi bevételek fognak elmaradni. Egyébként Melinda szerintem közel sem olyan nagy szám tehetségileg, mint amennyire sztárolták és a viselkedése pedig (talán öntudatlanul, vagy nagyon is tudatosan) rendkívül manipulatív. Egyébiránt az X-faktor Király L. Norbija nagyjából ugyanez a vonulat, csak ott nem annyira nyilvánvaló, hogy az énekes is manipulálni akar, nem csak a csatorna...

namkuzu 2010.12.11. 17:26:01

Pedig SzM egy szép nő, maga Fridi mondta, most akkor a szépségfaktor ugyan kicsit romlott, node nade.
Aki eddig elhitte, hogy "ő" irányítja az ilyen tehetség/tehetetlenség stb kutató és a valóságról szóló műsorokat, az szerencsétlenebb mint Szíj Melinda.
Remélem azért mintáznak majd róla egy-két Barbie babát, tuti fogyna rendesen.

mqqq 2010.12.11. 17:30:42

Van akinek új a kertévék eszközrendszere? Sokan csalást kiáltanak, nekik szól ez: a nézőket sokkal egyszerűbb manipulálni, mint egy közjegyzős szavazást. Egyébként remek cikk.

Bambano 2010.12.11. 17:38:25

@dozen: a megasztár közjegyzőjének semmi köze ahhoz, hogy kire mennyit szavaztak. Neki ahhoz van köze, hogy azok a számok, amiket kiír elé a monitorra a gép, azok a számok szerepeljenek tovább. Vagyis amikor a szolgáltató azt mondja, hogy x 100 szavazatot kapott, y meg 110-et, akkor ez a 100 meg a 110 ne változzon tovább. Sem ahhoz nincs köze, hogy hogy került a 100 az ő monitorára, sem ahhoz, hogy miért is pont 100.

Egyébként azután, hogy az előző megasztárt elcsalták, kinek voltak még ábrádjai erről a szemétről?

Csillary 2010.12.11. 17:38:25

A régi Megasztárokban a közjegyző személyesen megjelent a színpadon, nevét tudni lehetett, látható volt, hitelesen LÉTEZETT. Most csak beszéltek róla. Nem fura?

Csillary 2010.12.11. 17:40:06

Régebben lehetett látni a közjegyzőt, behozta a szavazati borítékot stb. Most nem. Miért?

banurr 2010.12.11. 17:44:45

Ambörök?! Amleéxik valaki valami Hobóra? LGT-koncertekre a Tabánban kb 87-88 - ban? A Cream logo alatt kiadott megmentett rádiós koncertlemezekre?? Möd az összes többi hasonlóra? Hol van egy Hungaroton által kiadott nagylemez a Kontroll Csoport-tól, hiszen volt legalább ötvenezer hallgatójuk Budapesten. Most egy Szíjmelinda a rágógumi. Kell a zembereknek (figyelj Vitya!!) és ha egy kicsit befut, kevésbé ég le a futtató TV-csatorna, mintha lazán eldobná.
Egyébként szerintem a be nem került énekesek körül az első adandó alkalommal ott keringtek az értelmesebb amatőr zenekarok és az igazi tehetségeket (akikre ez a bulvármédia nem hat) lenyúlták. És remélhetőleg Sz. A. két-három év múlva bemutatja őket.
(az utolsó mondatomat természetesen az önirónia inspirálta és Sz.A, fiktív nagykorú személy szellemi képességeivel szemben semmiféle negativ fenntartásom nem lehet, hiszen mint írtam Sz.A. nálam fiktív :D

I' love you Viktorom

Balt 2010.12.11. 17:47:05

De szívesen megnézném a mobilszolgáltatók híváslistáit!...

A korábbi Megasztárokat néztem, bár nekem már elsőnél kilógott a lóláb: itt bizony "polkorrekt"-manipuláció folyik. (Lásd még: VV Szabolcs esete az MSZP-képviselőjelöltséggel.) Tv2 monnyonle!

PSzilva36 2010.12.11. 17:55:40

Nagyon sajnálom ezt az egész tv2 manipulációt, mert emberek életét teszik tönkre kereskedelmi célból. Szánalmasnak tartom, hogy magyar Susan Boyle-t akartak gyártani, mert új típus már nem jutott az eszükbe és amikor nem jött be, akkor három órás élő adásban rugdossák szegény asszonyt.
Nézem ezt a szegény Kökény Attilát, aki vendéglátózás ide vagy oda, kivételes tehetség, minden dalát élmény volt hallgatni és most már az isten sem menti meg attól, hogy megasztár legyen belőle, ami egyet jelent majd azzal, hogy a tv2 kénye kedve szerint alázza és használja ki. Előre hányok.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.12.11. 18:00:03

(Remélem, ide még kommentezhetek...)

Nekem csak az jutott eszembe, hogy milyen jó kis művésznév lenne a Mijj Szelinda... :)

Meg az, hogy érdekes, itt mindenki kulturáltan szól hozzá? Ez igen.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.12.11. 18:02:17

@mityu: Hopp, elnézést a dupla j-ért, kicsit meg vagyok fázva.

Gereblyés Paraszt (törölt) 2010.12.11. 18:02:58

Ismer valaki olyan embert, aki fejből tudna egy Mester Tamás dalt és esetleg elfütyülne belőle pár taktust?

Valahogy egy se jut eszembe, lehet, nem a "Jó ebédhez szól a nótát" kéne hallgatnom? Vagy tényleg nincs egy se?

kicsinadal 2010.12.11. 18:03:17

Nekem a Szíj Melinda sztori az x faktor. Gyanúzok, hogy a TV2 eddig is kereskedelmi megfontolásokból tartotta bent. Jó hangaj van, de egy rakat szerencsétlenség, ráadásul ritmusérzéke sincs. Suzan Boyle-al kár összevetni, klassziskölönbség van közöttük.
Tegnap felébredt a TV2:)

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.12.11. 18:03:53

@mityu: Mert rögtön az elején fenyegetően léptem fel biztos. :D

kicsinadal 2010.12.11. 18:07:08

@Gereblyés Paraszt: Én se, de a Kállay-Sauders énekelt egyet pár adással ezelőtt. Az elég tetszetős volt:)

pistola 2010.12.11. 18:07:44

@Balt:

jaja, én is pont a híváslistákra gondoltam!

azért szar volt ráébredni, hogy a százalékos adatok nagy valószínűséggel totál hamisak, a csatorna által komponáltak.
de végül is, utánagondolva, mi a szart várhatunk el az ilyen fostalicska gyülekezetektől, mint a tv2 meg az rtl, stb..

2010.12.11. 18:10:40

Cirkusz az egész, én nem hiszek a szavazásos izében... inkább csak az a kérdés, hogyan manipulálják (és mikor) a szavazatokat...

venszivar 2010.12.11. 18:11:04

@Gereblyés Paraszt: Van egy ,amibe úgy a XX.századba láttam,de ha egy szót is kéne a Lotto ötösért mondanom,nos akkor azt elbukom.....Arra viszont határozottan emlékszem,hogy olyan erőltetetten üvölt,mintha egy jó pörgős szám lenne.Jót röhögtünk a főiskolán a klubba.

namkuzu 2010.12.11. 18:18:10

Ha valaki a valóságra kíváncsi, az mi az istenért nem az ablakán keresztül fürkészi tájat?!
Mindenki azt akarja, hogy manipulálják, erről szól a tv, ami szintén egy ablak, csak épp a manipulációra nyíló ablak. Nem értem a felháborodást.

2010.12.11. 18:35:01

Melinda kifejezetten idegesítő és fájó lett a végére. Az emberek csak rosszindulatból, brahiból szavaztak rá és így akartak hülyét csinálni a csatornából. Én nem bánom, hogy így történt, mégha manipuláltan is. Kész katasztrófa lett volna a döntő vele! renáta szerintem elég jól énekel, kikupálták a műsor alatt. Attilán nem értem mit esznek annyira, nem lehet érteni a szövegét, nekem nem jön be az éneke. Viszont Fridi megmondta neki a frankót, le a kalappal előtte! Hatásvadász volt a gyerekkel történő előadás. Ha a nézők között a kamera adott volna egy totált róla, még azt mondom OK, de így ez nagyon nyál volt!

brazileiro 2010.12.11. 18:35:48

"későn vették azt észre, ami pedig már látszott egy ideje, hogy Sz.M. nem alkalmas arra, hogy a csatorna gyakorlatilag egyetlen emblematikus műsorának arca, szimbóluma legyen. "

Mihez képest? A legutolsó pillanatig mentek rá az emelt-díjas SMS-ek. Szerintem - a tévé szempontjából - pont itt kellett kiesnie. A nézők szavaztak rá, megnyerni meg nem fogja. Így nem járnak úgy, mint a tényleg későn ébredő RTL Tabáni Istvánnal, akinek azt hiszem, azóta sem volt koncertje...

Sokorai_Atala 2010.12.11. 18:39:10

@randomgenerator: nem tudom pontosan, de nekem a gyerekem tud küldeni sms-t (ha lefogy a kártyája) valamelyik üdítős cég oldaláról. Gondolom így. (nem onnan küldik természetesen, csak az elvet írom) Mármint ők is tudnak egy ilyen oldalt finanszírozni. Nem vagyok szakszerű, nem ismerem a pontos kifejezéseket, elnézést.

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.12.11. 18:40:39

@brazileiro: Az smsek mentek volna a döntőben is. Mégegyszer mondom: engem csak a mód, a dramaturgia lep meg, ahogy a dolgot csinálták, szerintem ez árthat a márkának. Az én főállításom ennyi.

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.12.11. 18:44:16

@Soma47: mielőtt még kérdeznéd: azért moderáltalak ki, mert buziztál. Ha megint buzizni fogsz, megint kimoderállak.

Sokorai_Atala 2010.12.11. 18:46:01

Akartam is szólni, hogy átértek a Blikkes hozzászólok, már bocsánat.

kamarti 2010.12.11. 18:46:07

@abcd1234: azért sztem azt is vicces feltételezni, hogy Nagy Népi TV2 Elleni Összefogásból szórták a pénzt a zemberek emelt díjas sms-ekre...

@soma47: mondom én, jön a népharag...

kamarti 2010.12.11. 18:48:27

@abcd1234: zért sztem azt is vicces feltételezni, hogy Nagy Népi TV2 Elleni Összefogásból szórták a pénzt a zemberek emelt díjas sms-ekre...

majkanni 2010.12.11. 18:50:53

Kedves Melinda!
Kihasználtak és eldobtak! Örülhetsz, hogy nem autóversenyző vagy, mert akkor ezek most ki is nyírtak volna!
Fel a fejjel!

átlátó 2010.12.11. 18:58:39

@kamarti: Amit írtál értem. Ennek ellenére tartom a véleményemet. Csak annyit tudok fölhozni a mentségemre, hogy háttéremberként annyit álltam a beksztédzsben (általában a rendezői baloldalt szerettem és a firhangba kapaszkodtam), hogy nőben a parfümillatról is érzem kiben van meg az, ami Szíj Melindából hiányzik. :) Férfiaknál a hónajlszag döntött. :) Az is mentségemre, hogy mára nem érdekel ez a csiribiri, szóval csak a netről tudom azt, amit tudok, de nekem már ez is elég. Köszönöm, ha tévedés jogát fönntarthatom magamnak is, mert például egyszer előfordult velem. Dobrády Ákosnak hívták az embert. De szerzőként jobbnak tartom.

átlátó 2010.12.11. 19:02:03

@átlátó: Jut eszembe... ez nem azt jelenti, hogy előadóként rossz. A közös csak annyi a két előadóban, hogy győriek. De győri még a két Boros, az egyik ugye Rebublik, meg a Szatai Gabi, (NO) meg még mások is. :)

Hurri Kán 2010.12.11. 19:19:23

Nem baj hogy zsáktestű borjúfejű Renáta nem tud énekelni, elég ha Zalatnay egykori slágerét tudja...
(Tölcsért csinálok a kezemből).

átlátó 2010.12.11. 19:24:46

@gyvy: Leírtad, hogy nem baj. Akkor tehát nem baj.

hubble7 2010.12.11. 19:28:03

@Bruno: Pénzért szavaztak az emberek, becsapták őket, csaltak, különösen nagy értékre, pert, itéletet !

Bruno 2010.12.11. 19:42:48

@hubble7:
Akkor újra leírom: aki elhiszi, hogy a pénzén kívül bármi más is érdekli a TV-t (bármelyikTV-ről és bár,rlyikműsorrolis van szó) az finoman szólva naiv, kevésbé finomkodva: hülye.

dezso.ma.iszik · http://dezsomaiszik.blog.hu/ 2010.12.11. 19:54:37

Már bocs, de ti hol éltek? Közjegyző csak a darabszámot figyeli. Hogy milyen számról, honnan érkeznek sms-ek, nem számít. TV2 megvette gyorsan a saját sztárját, aki a továbbiakban profitot termel nekik. Ennyi. Eddig hagyták az embereket játszadozni.

aszekelyek 2010.12.11. 20:04:12

Oláh Ibolyával ugyanezt csinálták.Patkány banda. Írják ki a versenyt, hogy csak olyan nyerhet, akit ők jónak vélnek. Irányítható és kihasználható. Az a két szerencsétlen aki még versenyben van pontosan olyan. Melindának jó, hogy megszabadult ezektől. Amit összegyötörték már eddig, az is pont elég volt. Meg se nézem a döntőt. Rengeteg fellépése lesz ettől függetlenül.

aszekelyek 2010.12.11. 20:05:18

El ne feledjem, Király Viktoros szériát nem néztem, ott annyira eleve eldöntött volt.

bájgúnár 2010.12.11. 20:11:31

Má bocs de mi kerűlt a tv-nek sokba?felépítette a stúdiót meg fizeti a vörös dögöt meg a rángatózó izgő mozgó Tillát meg a szűrit.A többi mind felajánlás a betelefonálók leszedett millióiról nemis beszélek!
Ennek fejében egy valóban amatőr megoldást láthattunk egy versenyző "megcsinálásából" majd lenyomásáról.Nem érdekelne ha valóban a tudás az ami győz.De nem!Az előre megírt forgatókönyv szerint zajlott minden.Szerintem sok jobb versenyzőt kinyomtak és nembiztos hogy valóban a legjobbak maradtak bent.Sőt!Ha Sz.M. az alkatának megfelelő ruhákat,koreográfiát és dalokat kap akkor nehéz lett volna kipattintani.Mert hangja van olyan jó mintakik most döntősek.Kökénytől még a Giorgio is magasan jobb!

aszekelyek 2010.12.11. 20:20:23

@rockjano_: annyit mondott összesen, hogy nem szokása a gyűlölködés, többet nem is tudtak belőle kiszedni másor közben.... Nyomatták az amerikából jöttem és a nővérem is rajta lesz a lemezen, persze kommersz, maníros Király viktort. Az a tv2 nél az érték. Legyen. Eddig se nagyon néztem, ezután meg totál negligálom. Szigeti Péternek igaza van, rontja a márkát ez. Ám ahogy nézem, ők egy olyan korú és értékrendbe szocializált célközönségre utaznak, akik nem Szíj Melinda rajongói. Üzletileg ők a vásárlóerő. Abban a kategóriában, akiknek eladni akarnak. Kommerszcsinálóék.

rockjano_ 2010.12.11. 20:26:42

@aszekelyek: Ja persze, nem véletlenül teszik a jó vásárlóközönség a fiatalok, nem mi, legalábbis ők így mérik és gondolják.

A Király Viktor valami szőrnyűen semilyen volt. de ha erre van igény... akkor ők ezt szolgálják ki.

Én is a piacról élek én is megcsinálok olyan dolgokat amiket nem szeretek.

aszekelyek 2010.12.11. 20:30:03

Amikor az is kiderült, a kisfiú a produkcióban is a készítők gegje, akkor már lehetett sejteni. hogy mire megy ki a dolog..... Jól mondta Friderikusz, hogy még a kiskutya jöjjön be és megvan a tuti....

potyus 2010.12.11. 20:34:05

Messze a legjobb hangú volt a Melinda.
Egyéni pechje, hogy elmegyógyászati, de minimum psichológiai kezelésre szorul.
Valóban nem alkalmas megasztárnak, de ha akrták volna csinálhattak volna belőle azt is. De nem akartak. Acikkírónak abban van igaza, hogy későn szúrták ki, ezt a szerencsétlenkedő különleges tehtségű embert nem szabad végig vinni, mert még megnyeri ezt a versenyt. Mert bárki mást állít, ez egy verseny. Lehet a győztest az év hangjának, netán megasztárnak nevezni, Ő a verseny győztese.
Ezek után messze egyetértek azokkal akik gusztustalannak nevezték a metódust ahogy befolyásolták a szavazókat, továbbá "láttam éjjeli őrt nappal meghalni" mondás alapján, nem zárom ki a szavazások manipulálását.
Legjobban a magára valamit is adó Friderikusz komoly pálfordulása lepett meg. Egy ember akiről lesüt a Melinda iránti őszinte elismerés és lelki állapota végetti sajnálat, erre a fordulóra akkorát fordult, hogy nocsak. Undorító. Mester Tamás legalább őszinte volt, megmondta, útálja ezt a nőt és ha rajta múlna rég nem lenne képernyőn. Nem az énektudásával volt baja, hanem egyáltalán, hogy ott van. Többször kinyilvánította, hogy nem érti a nézőket, mert más szemmel nézik a vetélkedőt mint ő. Tudatom mindenkivel, minden egyes pénteken a szavazás be nem mutatatott, nem ismertetett eredménye szerint Melinda kapta a legtöbb szavazatot. Ezt pedig jóbarátom felesége aki a TV2 nél dolgozik. Ez is manipuláció.
Egyszóval, Melinda the best, de ez egyáltalán nem számít, csupán egy gazdsági hóka móka áldozata lett.
Szégyelje magát az egész adó úgy ahogy van.

ne most 2010.12.11. 20:35:32

"Nagyon ügyes, de nehogy már ő nyerje." A média nem birja elviselni, hogy nem tudja mi fog tetszeni a nézőnek, mi lesz a sláger.

Behajtó70 2010.12.11. 20:36:31

Ha neked nem világos, hogy nem az utolsó adásban csaltak a szavazatokkal, hanem azokban, amikben azt hazudták: a hamisan gágogó trampli az über-hiper-szuper sztár, akkor szakmát kéne változtatnod...legalábbis nem blogolni arról, amiről fingod és érzéked sincs!

Hurri Kán 2010.12.11. 20:37:31

Kitömött búvárruhatestű Lótolvai Renátának küldeném a következő nótát:

www.youtube.com/watch?v=PUITI5zEkJM

ne most 2010.12.11. 20:45:03

@potyus: A zsürit az bosszantotta fel, hogy Melinda nem örült a sikernek, ahogy szerették volna. Mint amikor a megajándékozott nem örül - meggyűlölöd. Mester Tamás, aki az életét a zenélésre tette fel találkozik egy ügyintézővel, aki folyamatosan nyer énekesek versenyén és még csak halványan sem látszik, hogy örülne neki. Friderikusz, akinek az élete a televízió rádöbben, ha Melinda megnyeri, akkor a finálé egy temetéshez fog hasonlítani és ő ebben zsüri.

aszekelyek 2010.12.11. 20:47:27

@kamarti: Most jövök rá, úgy megharagudtam rájuk Oláh Ibolya miatt, azóta egy smst se láttak tőlem:) Bele, bele néztem csak ebbe is. Az erre van igénytől hányok. Bocs. A mai huszonévesek le vannak butítva szándékosan a sok xarral, ami ömlik rájuk, oktatás és ált. műv. sehol a kanyarban sem... Jó ha olvasni képes, meg érteni, amit olvas... a nagy része. .Marketing szempontból a legnagyobb üzlet a gagyi. Amibe ez a CD kerül, annyit ki tudnak szedni a bulvármédia fogyasztóiból. Macchiavellisták dolgoznak a tv2-nél.Is. Ebben megegyezhetünk. Bármit rásóznak a vevőre, ha nekik az hoz. Nincsenek erkölcsi fenntartásaik. Tankönyvi példa, amit tegnap élőben megcsináltak. Az ezirányú kutatások pedig arra jutottak, meglepően sok a macchiavellista ......money makes the world go round .... Nem is értem, miért nem ezt énekeltették Melindával a Kabaréból....:D Ja, az stílusos lett volna.... értem. Attól meg tartózkodtak.

aszekelyek 2010.12.11. 20:50:47

@ne most: Ez szép csak nem fog kiderülni, hogy valóban az lett volna, vagy csak egy gagyi duma ez is. Amíg el nem vették a kedvét, addig nem volt ez. Ja, bocs. Láttam szélesen mosolyogni és örülni is. Kicsináltátok. és annyi.

aszekelyek 2010.12.11. 20:56:01

@ne most: Lehet, hogy te meggyűlölöd, akinek nem vagy képes egy rendes ajándékot adni de ezt ne told ránk, nem totál egoistákra. Aki szerint az a gyűölni való, aki nem azt kapja, aminek tudna örülni és azt ki is mutatja , azzal komoly baj van.

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.12.11. 20:57:28

@Behajtó70: Ha te képes lennél az elemi szövegértésre, akkor képes lennél átlátni azt is, hogy nem gondolom, hogy csaltak a szavazatokkal és ez a poszt nem is erről szól.

aszekelyek 2010.12.11. 20:59:39

@ne most: A zsűrinek mi is az érdeme a tegnapi eseményekben? Ki volt írva a versenyben, hogy ha esik, ha fúj, mindennek örülni kell?

Kiss Géza Ilona (törölt) 2010.12.11. 21:04:35

Index oldalról jöttem ide, nem ismerem a blog íróját. Viszont amit leírt és ahogy leírta az ugyanaz ami az én fejemben kavarog tegnap óta.
Köszönet érte.
A véleményem leírása erről a kereskedelmi tv jelenségről sajnos a blogról való örök kitiltással járna, ezért inkább magamban tartanám.

aszekelyek 2010.12.11. 21:05:59

@potyus: HA egy kis tudásod lenne , legalább, akkor tudnád, a művészek, az igaziak, túlérzékenyek és egyáltalán nem rendelkeznek a derék, egyszeri polgár pszichikai adottságaival. A kettő között összefüggés van. :D A Pici úr is a piacról él de könyörgöm, az ne adja már ehhez a nevét, akinek olyan dalszövege van, saját magáról, hogy -"Egy furcsa tanár nem engedte , hogy igazi művész legyek".... Bocs Pici úr.

xenuka 2010.12.11. 21:06:10

Közjegyző? Ne bazd má!

Van egy cég amelyiknek a telefonos-rendszere fogadja a hívásokat és az sms-eket. Ez egy számítógépprogram. Az eredményt megjelenítik a kijelzőn vagy kijelzőkön.

Mennyire bonyolult olyan programot írni, amelyik PONT azt a szavazási eredményt írja ki a zsűri meg a közjegyző elé helyezett kijelzőkre, amit a programozó - akár totál függetlenül a bejövő sms-ek/hívások számától - előre leírt?

Nulla a bonyolultsága vazze!

Ha akarom elvágom az ÖSSZES bejövő telefonkábelt és akkor is szépen folyamatosan változó adatokat fog kiírni a gép. Pont azokat, amiket előre megírtam.

Pl 2 percben 32% Melinda, 5 percben 16%-ra visszaessen stb-stb

A közjegyző meg totál hülye a telefon vezérlő szoftverekhez és a számítógépekhez külön-külön is, nem hogy még egyszerre.
Ha meg szőrözni akar legközelebb nem őt hívják és nem lesz neki zsé!

Remélem érthető voltam.

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.12.11. 21:07:01

@Kiss Géza Ilona: Nem fogalmaznád meg mégis szalonképesen a kedvünkért? :)

Kiss Géza Ilona (törölt) 2010.12.11. 21:14:52

@szigetipeter:

Megpróbálom:
Ízlésromboló, pénzhajhász, hazug, ostoba fogyasztóvá átnevelő, értéktelen, manipulatív, senkiházi celebvilágot kitermelő, primitív sorozat / film gyártó / játszó nagy büdös nulla.

egy maréknyi dollár 2010.12.11. 21:18:46

@potyus: Megkíméltél az írástól.Szinte pontosan ugyanezek a gondolatok merültek fel bennem is.
Tetszett a cikk és jó volt a kommenteket is olvasni.
Remélem, Melindának hamarosan lesz lemeze, bár az is benne van a pakliban,hogy - ezek után - ő fogja mereven elutasítani ezt a szépen induló,de gusztustalanul megtorpedózott "új életet".

kamarti 2010.12.11. 21:34:45

@átlátó: bár színpadhoz van némi közöm, nem tartom fenn a kizárólagos jogot, hogy megmondjam a tutit... szóval csak arra utaltam, hogy nem csak szöveggel (ld. Mester Tamás) lehet manipulálni a nézőket

Bruno 2010.12.11. 21:35:48

Édes istenem.... Ha jól érzem akkor elég sokan vannak akik azt hiszik, hogy az újmódi Ki Mit Tud bármiben is különbözik elődjétől.
Nos: semmi különbség nincs köztük.Akkor a politika döntötte el hogy ki utazik Nyugat Helsinkibe (ld: aktuális film), mostmeg a szponzorok döntikel, hogy ki kapp fellépési lehetőséget.
Ennyi, ésnem több.

kamarti 2010.12.11. 21:40:10

@aszekelyek: amit írtam, egyáltalán nem dicséretnek szántam - remélem, nem is hangzott annak
az Oláh Ibolya jelenség tényleg nagyon nevetséges volt a csatorna részéről, de szerencsére Ibolya nem roppant bele. Melindában már nem vagyok ennyire biztos, bár egy sérülékenynek látszó negyvenesről kiderülhet, hogy keményebb, mint gondoltuk (és ezt én nem tartom képmutatásnak)
és hát igen, itt most nagyon egyetértünk: "az erre van igény" nevű ócska kifogást magam is álságosnak, szégyenletesnek, a felelősség alóli kibújásnak tartom - legyen szó zenéről, színházról, tévéről stb. És különösen felháborít, ha - ez ellen általában koruknál fogva is - védtelen kölkökkel teszik ezt, mindegy, hogy szülő, tanár vagy bárakárki az a drága ember.

Hurri Kán 2010.12.11. 21:43:00

@kamarti:
"az erre van igény"
inkább azt mondanám hogy erre van igénytelenség...

kamarti 2010.12.11. 21:43:10

@Bruno: egyrészt a csecsemőnek minden vicc új - nem mindenkinek volt része a Ki mit tudokban. Aki viszont látta anno (és felfogta, hogy mit lát), talán épp azért dühös, mert nem változott semmi.
szóval nem tudom, miért ne lehetne szóvá tenni, ha valami nem tetszik

kamarti 2010.12.11. 21:46:33

@gyvy: hát épp ez az, hogy ebben a mondatban az van, hogy ők csak alázatosan kiszolgálnak - ha ez kell, hát ezt adják -, mintha nem épp ezzel alakítanák (vastagon és folyamatosan) az igényeket, avagy igénytelenséget. Szóval amit te mondasz, az is felmentő!

AnnaKarenina 2010.12.11. 21:49:20

Jó az írás, egyet lehet vele érteni. De hogy mégis téves is lehet a TV2 koncepciója, azt mutatja a Blikkben megjelent, néhány lemezkiadó véleményét tartalmazó írás, amiben a szokásos felvetéseken kívül semmi dehonesztáló nincs Szíj Melindára nézve és van, aki lemezt készítene vele.

Én azt érzem súlyosnak, hogy ilyen kampánnyal manipuláltak, miközben szóban persze "óvni" szerették volna Melindát. Az önbecsülését szinte lenullázták, holott a tegnapi teljesítménye is nagyon élvezhető volt. Súlyos az is, hogy a versenyben maradt énekesek között ott van Tolvai Renáta, akinek nem elegendő a tehetsége ehhez. A zsüri talált egy új kulcsszót: fejlődés, holott csak arról van szó, hogy még most is (a finálé előtt) az egyik dalát el tudta énekelni, a másikban teljesen hamis volt. A kiesettek közül is számosan lennének, akik jobbak voltak ennél, Lakatos Yvette, vagy Giorgio pl. Egy tehetségkutató egy ker. TV-ben sem üzenheti azt, hogy elég akarni a sikert és akkor tehetséges is leszel.
Ezért Mester Tamás odadobta Kállay-Saunders Andrást. Friderikusz elfelejtette régi önmagát, hogy tényleg azért lett sikeres, mert tehetséges volt, szerinte egy énekversenyben az énektudás nem elég és bebizonyítja, hogy nem is szükséges, amikor Tolvai Renátát favorizálja.
Presser Gábor csalódás, ha nem tudja kimondani azt, hogy hamis, ami hamis, gyenge, ami gyenge.

Kökény Attila tehetsége kétségtelen, remélem, győzelmét nem befolyásolja semmi, egyértelműen ő 2010 hangja.

aniriga 2010.12.11. 21:57:00

@brazileiro: A Tabáninak volt egy teltházas koncertje a SZIMA csarnokban és most jelent meg a 2.Nagylemeze,ami már aranylemez.Az elsőhöz képest,amit gyorsan kiadtak mérföldkövekkel jobb.Zeneileg korrekt,szövegei művésziek.Ajánlom figyelmedbe,ha nem is kedveled,egyszer hallgasd meg,szerintem megéri!

gyurma6 2010.12.11. 22:04:34

@pocokpocok:

Na, na! Egy Pataki, aki még lakodalmas rockot is énekel, az bármikor beülne ezért a lóvéért.Meg talán a többi is. Komoly zenészt meg ugysem érdekli, eddig se voltak médiasztárok azok.

egy maréknyi dollár 2010.12.11. 22:10:35

@Bruno: Ebben nem értek egyet.Ha megnézed a Wikin az 1990-ig lezajlott tehetségkutató versenyek(az MTV-n:Ki mit tud,Táncdalfesztivál,Tessék választani,Made in Hungary/győzteseinek névsorát, csupa ma is ismert,nagy nevet találsz.Szerintem egy-két kivételtől eltekintve a mai tizenévesek is ismerik mindet.A teljesség igénye nélkül:Koncz Zsuzsa, Kovács Kati,Hofi,Kern - és sokan mások.
Abban az időben nem voltak ker-tévék,bulvár-sajtó:az indulók csinálták,amihez tehetségük volt és nem kezdte ki őket a média.Lehet, hogy volt bizonyos politikai elvárás,nyomás(ehhez nem értek),de ennek ellenére és ezzel együtt: a későbbiekben szép pályát befutó,igazi tehetségek győztek.

kamarti 2010.12.11. 22:16:48

na, és akkor most mi történt az X-ben? Nem merték kirakni Norbit (akit csípek, de ma gyenge volt, énekben meg sose versenghetett a másik még bent lévő hárommal, és hát ven egy olyan mentora, aki többet árt, mint használ)? Vagy az X nézőinek nem jött be a Gesztiméter (értsd: halott nagymama bevetése), és ezért büntettek?
megvan az új téma, ami egyelőre kilőheti a Szij Melinda-ügyet...
Viszont kíváncs leszek a jövő pénteki nézettségre, amikor a Mega döntőzik (ezek után), az X meg szombat-vasárnapozik, és szombaton szintén már döntő

gyurma6 2010.12.11. 22:18:58

Kicsit javitok. Hobo se vállalná, az tuti.

átlátó 2010.12.11. 22:30:37

@kamarti: Akkó igyunk. :) A zene pedig szép hangszer. Szokta nekem mondani Muck Feri miközben a tenorsaxofont a szopránra cseréli. Ilyenkor meg nekem az jut eszembe, hogy úgy élek, mint egy vidéki színiigazgató és a kóristalány. Mos rám, főz rám, takarít rám, szoprán. :) És szoprán az egész világ.

Bruno 2010.12.11. 22:48:40

@kamarti:
Nem ezt mondtam, hogy nem érdemes szóvátenni, csak annyit szerettem volna kifijezni, hogy csodálkozni nem érdemes.

@egy maréknyi dollár:
Abban igazad van, hogy komoly tehetségek jöttek fel ott. A többit meg fedje homály. Maradjunk annyiban, hogy voltak érdekes heylezetek ott is csak azokból senki nem látott semmit.

rockjano_ 2010.12.11. 22:50:02

Az X-ben is a legjobbat küldték el...jajjjhhh.

German Shepherd 2010.12.11. 22:55:34

A poszttal teljesen egyetértek.
Így volt - így lehetett.

Állásrafal 2010.12.11. 23:21:01

A helyzet számomra érthetetlen. Annyira nem értem, mint általában a tv. nézettségének a statisztikáját.
Számomra nézhetetlen műsorok, emberek, ismeretségi körben sem kedveltek elől a nézettségben. Szíj Melinda is mindig magasan vezetett, veszélyhelyzetben sem volt, most pedig... Nevetséges volt az a megnyilvánulás, ami az utolsó részben Szíj Melindával kapcsolatosan a zsűri részéről kijött, Friderikusz jellemhibái is magasan verték a lécet, nem maradt el a többi zsűritagtól, behozta Mestert.

FEDA 2010.12.11. 23:23:15

A megasztárban egyértelműen fellelhető a szándékosság, ami Melinda elhallgattatására irányult. Azzal azonban már vitatkoznék mennyire elítelndő-e ez, avagy sem. Mivel Melinda sohasem tudott volna a megasztársággal járó világban az maradni, aki eddig élete 40-50 elmúlt évében. Ő elérte, amit akart, erre büszke lehet, valószínűleg az is, másra (sztárnak, celebnek) viszont nem alkalmas karakter. Ritkán látom, olvasom a párhuzamot, de megkockáztatom: az Utasi-Tabáni effektus újabb taggal bővült. Sok ember példaképként tekint rájuk, joggal persze, de meg kell érteni a másik oldal érdekeit is. Summa summarum örülök, hogy LEGALÁBB a Megasztár így alakult..

Shinnotenshi 2010.12.11. 23:25:39

Nem a kiesésben volt a manipuláció, hanem abban, hogy idáig eljutott.
Annak ellenére, hogy mindvégig negatív és látványosan alkalmatlan volt a "sztár" szerepre. De arra is, hogy egy kezelhető előadó legyen belőle.
Felelősséget nem akart vállalni. Ki nem lépett volna, fel nem adta volna magától, persze maradni sem akart, sőt nyerni sem. Mindent hárított. Döntsenek a feje fölött mások.
Persze nézettséget és nem kevés szavazatot "zsebelhetett" be a tévé azzal, hogy ott volt annak ellenére, hogy már mindenki utálta.
Egyszerűen kiesett. A jelenlétével hozta, amit kellett, addig amíg kellett.

picula 2010.12.11. 23:57:29

Ezt még tegnap éjjel írtam, de csak most adom közre.

De előzőleg Shinnotenshi: Nem lehet csak úgy kiugrálni, kiugrott volna már korábban magától, de olyan szerződést iratnak alá az elején mindenkivel, hogy kétszer is meggondolja megteszi-e.

Megvan az év hangja. Meg, de ez nem most derült ki, már régebben: ő Szíj Melinda. A Megasztár utolsó fordulójába ugyan már nem került be. A műsorvezető amikor a továbbjutó személyét bejelentette, ezúttal nem mondta, hogy „a legtöbb szavazatot kapta:” Lehet, hogy ez sem véletlen.(Mindenki gondoljon arra, amire akar.) A műsor koreográfiája ezzel együtt látszik. Minél tovább bent tartani a műsorban „érdekes” (pl. az amúgy nem tehetség híján levő 11 éves Patai Anna - érdekességként a műsor karikás 12-es ), vagy akár szó szoros értelmében színes figurákat. Utóbbira a múlt heti kieső – Kállay-Saunders András a példa. Érezhető volt a zsűri színeváltozása. Az első jel Mester Tamás (akit ha nem választották volna be a zsűribe, legtöbbünk nem is tudná kicsoda) szájából hangzott el, kit nem szeretne látni a végső győzelem küszöbén, azután jött a műbalhé Friderikusz Sándorral, aztán az utóbbi két héten már Fridi is tépte rendesen Melindát, most pedig a zsűri ki is ejtette. Lehet persze, hogy a dolgok ilyetén alakulása nem volt Szíj Melinda ellenére, de azért mégis; ha az „év hangját” keressük, akkor tárgyilagosan szemlélve megállapíthatjuk, kiemelkedett ebből a mezőnyből. Ám szinte beteges ön(le)értéklelése, skatulyába nem gyömöszölhető, nehezen kezelhető önálló egyénisége alapján nem találtatott alkalmasnak arra a profithozó Megasztár szerepre, amire a műsort kitalálták.
A héten olvastam a hálón mit mondott Elton John a „Britains got talent” (a brit X faktor) és egyéb „tehetségkutató” műsorok kapcsán: ezek nem tehetségek felfedezéséért , hanem azok anyagi kiaknázásért vannak. Mintha már látta volna az e heti magyar Megasztárt.

picula 2010.12.12. 00:04:43

@Állásrafal: Csak azért nem érted,mert Te és környezted nem a plebs alja!

picula 2010.12.12. 00:18:43

@potyus: Nem olvastam mielőtt elküldtem az enyémet, de akár ezt is írhattam volna!

@Shinnotenshi: megismételem külön is, hogy értsd: ez egy olyan műsor amiből nem lehet csak úgy kiugrálni. Aki jelentkezik első dolga aláírni egy szerződést - enélkül el sem indulhat - amely szerint az élete kivételével mindene (pl. ideje,) a kertv-é, szerződésszegés esetén sokáig fizetheti a súlyos milliókat.

Shinnotenshi 2010.12.12. 00:23:29

@picula: Te, én láttam ám, hogy mit írtál. Beszívtál, hogy úgy ismétled meg, mintha olvastad volna a nem létező soraimat?

TBG 2010.12.12. 00:24:01

@picula: Afennébe...profitorientált? Azt hittem, hogy szívjóság az egész és tényleg trampli ügyintézők lesznek az új celebek....na ne vicceljünk már...

Shinnotenshi 2010.12.12. 00:42:27

@TBG: Azért gusztustalankodni nem kell. Megnézném a kedves mamát és nagymamát és dédmamát, hogy melyik grófságból szalasztották őket. Azért mert egyszerű ember rögtön trampli? Ejjj-ejjjj......

TBG 2010.12.12. 00:44:10

@Shinnotenshi: Nem értem.

www.idegen-szavak.hu/keres/trampli

Ebben semmi sértő nincs. Tényközlés, ország világ láthatta heteken keresztül.

Shinnotenshi 2010.12.12. 00:47:19

@TBG: Szótárilag lehet, hogy nem sértő, de ennek ma már nagyon is sértő jelentése van. Főleg egy nőre nézve.

TBG 2010.12.12. 00:52:30

@Shinnotenshi: Nem értek egyet. Ha azt írom, hogy "nehézkes mozgású, esetlen", mint a szótár, akkor mennyivel vagyok kíméletesebb?

Ez sajnos ténykérdés. Érdekes, hogy a korábbi "rakat szerencsétlenség" és egyéb jelzők nem verték ki a biztit Nálad, csak a "trampli"....

Mindenesetre megkövetem Melindát.....nem trampli, nem nehézkes mozgású és nem esetlen..csak egy rakás szerencsétlenség. És énekelni sem tud, csak visít és vinnyog...de ez már szubjektum.

Hurri Kán 2010.12.12. 01:19:39

@TBG:
Mert zsáktestű lótolvai renáta az tud... egy bornyú értelmesebben bőg nála... na mindegy...

Gatinho 2010.12.12. 01:53:36

halleluja

halleluja

halleluja

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.12.12. 02:18:09

1 lépés: SZM kap a nézőktől n1 szavazatot. Ez p1 pénz.
2. lépés: egy alvállalkozó beküld p1/2 értékben sms-t a kívánt másik versenyző javára. A számlákat később elintézik.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.12.12. 02:18:46

mármint a tv és az alvállalkozó.

SzaGyu 2010.12.12. 05:50:28

Csalás lehetett.
Attól tartok, a vezetés utasítására.
Legalább is Friderikusz Sándor arca és hirtelen véleményváltozása -ami rá nem jellemző- ezt sejteti...

Az előző szavazáskor az összes szavazatok 48%-át kapta Melinda, míg a másik kettő 20 illetve 30% körüli szavazatot kapott. Koncepciósan lejárattál ugyan Melindát, (ezt mindenki észrevette) de ekkora szavazatbeli különbség akkor sem alakulhat ki a következő fordulóban.

Megpróbálták lejáratták Melindát már azzal, hogy leopárd ruhát adtak rá, és ugráltatták, míg a másik énekest csinosan, elegánsan öltöztették.

Nem beszélve a -ha jól tudom a címét- Fék, virágok, fény című Zalatnay szám Melindának való kiosztásáról.
Tehát buktatni kellett, de mivel a szavazati arány nem a TV2 igényeinek megfelelően alakulhatott, így csakis a csalás lehetősége állhat fenn.

Ezek mind egy koncepciós buktatás jelei.

Ez a Szíj Melinda bukás időzítve volt, mi több megvolt koreografálva!
Szégyellje magát A TV2, de főleg a beképzelt Mester Tamás, és a producer is!!

2010.12.12. 06:47:03

Én megértem a TV2-t, itt sztárt keresnek nem énekest, Melinda pedig szerintem inkább az utóbbi.

Studt 2010.12.12. 07:07:30

RUSNYA MAGDI RESZELT ÜVÖLTŐ HANGJA A LEGSZARABB--HA NEM LETT VOLNA AKKOR vajdasági SEGGNYALÁS, AKKOR MÉG MOST IS OTT ÜVÖLTHETNE a születendő gyerekekkel--mert szülésznő!-....de azóta a nyakunkba akasztották!

blexpress 2010.12.12. 08:29:30

ROHADT GAGYI,GAGYI GAGYI....!!!!!!!!!
AZ EGÉSZ TV2 ELMEHET A PI.......BA!
UNDORÍTÓ AHOGY EZT A BUNKÓ MAGYAR NÉPET AZ ORRUKNÁL FOGVA VEZETIK!!!!!
ÉS SAJNOS NAGYON SZOMORÚ IS EGYÚTTAL, HOGY ILYEN PRIMITIVEK ÉS BUNKÓK A MAGYAROK EZEKNEK TÉNYLEG AZ MSZP VALÓ A FECÓVAL AZ ÉLEN ÉS TERMÉSZETESEN A TV2-VEL.SZÖRNYŰ!!!!!!!!!!!!!!!DEHÁT EZ VAN,DE MI KEVÉS NORMÁLISAK NE SZERESSÜK EZT INKÁBB PRÓBÁLJUNK MEG EZ ELLEN TENNI VALAMIT.

sprenczl 2010.12.12. 09:02:39

Komolyan, mit vártatok egy tv2-től???. Idióták. Bár mondjuk Fletót is komáltátok sokáig.

www80 2010.12.12. 09:17:59

szerintem se a Melinda a legjobb, viszont van azért pár szám, amelyet lelkemet megérintve énekelt el:-)
Az Attila a legtehetségesebb, a Reni meg minden második alkalommal annyira hamis, hogy fáj hallgatni...

a Melindára talán azért is szavaztok kevesebben mert egyszerűen szar volt tegnap! nem biztos, hogy összeesküvést kell a háttérben sejteni. (nyilván az Attila gyereke féle manipuláció valóban manipuláció volt)

2010.12.12. 09:37:29

OFF hozzászólás lesz ez, de ma reggel, ahogy pakolom az MP3 lejátszómra a Quimby új albumát, átnézve a zenei listákat AC/DC-től Tom Waits-ig az jutott eszembe, nagy röhigcsélések közepette, hogy ezek az előadók meddig jutottak volna el egy ilyen "tehetség" kutatóban.
Még szerencse, hogy a világ nem a kereskedelmi TV-ék megálmodta szabványokkal működik.

Hypofx 2010.12.12. 10:04:51

Nem értem az egész problémát. SZ.M. nem az év hangja max az év röheje. A Hangja kappan szerü, a magas hangjai orr hangok, mely hangjai nem voltak, ritmus érzéke semmi, akkor kérdem én Miért is lenne ö bármi is Az volt a sajnálatos hogy idáig elengdték, Persz leht szeretni meg minden, de messze alulmaradt barkivel szemben aki ebben a szériában volt. Azért hadd ne örüljek már mert el tud énkelni egy dalt. Akik szimpatzaltak vle foleg azert mert sajnaltak es benne lattak sajat elcseszett eletuk megvaltojat, csinald melinda nked sikerulhet, te vagy a bizonyiték hogy leht vinni valamire tehetség nélkul is........

Senkifia 2010.12.12. 10:23:51

ez az egész megasztár úgy f.s,ahogy van :) Én azon szórakozom a legjobban,ahogy ott ülnek a zsűriben a "nagymenők",és néha fikázzák az utcáról épp hogy beesett énekest, akik között azért van-volt olyan,hogy az ember álla leesik:9 Persze,hozzátartozik a show-hoz,hogy kiosztanak egy énekesre olyan dalt,ami semmilyen formában nem fekszik neki, se hangilag, se alkatilag,se sehogy, utána meg nagyon okosan megkommentálják,hogy "hát igen, eddig voltál jó is, de hát ez nem volt az igazi" ,miközben ha a zsüri tagjait tenné ki valaki ugyanilyen próbának, nagy ívben esnének pofára:) Pl képzeljük el, ahogy Presser a "Fáradtnak tűnsz" hangján elénekli az ACDC Thunderstruck-ját :) Vagy eszenyienikő, aki azt hiszi magáról,hogy ért az énekhanghoz:) Fridi meg ugye sómen, de ezen kívűl akár én is ülhetnék ott,mert lehet,jobban értek az énekléshez,mint ő :)
na de hát erről szól a show....

Senkifia 2010.12.12. 11:20:05

@Hypofx: @Azonosították Jézus dédanyját: :) na ezzel hadd vitatkozzak kissé :) szerintem meg a presser nulla,ami az éneklést illeti,mégis ott zsürizik :D

Senkifia 2010.12.12. 11:21:40

@Studt: te szegény,annyira sajnállak, a nyakadba akasztott Magdival....de komolyan. Annyira felelmelő lény lehettél előtte:)
beszarok, ekkora hülyéket :D

monyon le 2010.12.12. 11:40:48

Sz.M + TV2 kombó, számomra a következő kis jelenetet juttatja az eszembe a "Papírkutyák" c. filmből: www.youtube.com/watch?v=jC_boSzk8Lg&feature=player_embedded

Szar a műsor? Nincs közönség? Törjünk cseréplécet háton :)

fraki 2010.12.12. 11:51:27

Részigazság, ami a posztban olvasható.

Kassian 2010.12.12. 11:56:32

@blexpress: te olyan hülye vagy, mint a seggem...na, takarodj innen.

iksz01 2010.12.12. 12:23:35

@blexpress: lol :D Zseniális. Ti normálisak inkább hanyagoljátok a kommentelést!

Amúgy, nincs azzal baj, hogy kirakták Szíj Melindát, aki 300 Ft-os SMS-eket küld ilyen műsorba, az vagy gazdag, vagy bolond, a nő pedig nagyon nem való egy ilyen műsorba. Ezek a műsorok esti szórakoztatásra vannak, nem igazi tiszta tehetségkutatók, szerintem ez a legtöbb embernek nyilvánvaló, nem is kell elvárni, hogy spontán legyen.

obisanyi 2010.12.12. 12:23:48

Az itt a fő probléma , h minden manipulált , itt verseny tisztaságáról szó sem lehet , nem érdekes itt a hang , meg tehetség, egy a lényeg , jöjjön a pénz , az pedig akkor jön ha nagy a nézettség,,,,,és itt jön az öngól,,ugyanis ezekkel a huzásokkal a tv2 elveszti a hitelelességét - ha még van - ,,,,és a nézőszám lassan elfogy , gondolom én - bár,,,,,
A 40 milliós játékra való bekerülés az online játékból,,illuzió - sok hühó semmiért , bravo tv2, gratulálok

PiszkosFreddy 2010.12.12. 12:25:10

A magyar nép egyszerű szíjjmelindája....én szívből drukkoltam Neki,de tudtam,hogy ez előbb-utóbb bekövetkezik...semmivel nem rosszabb sem Rúzsa Magdinál,sem királyviktornál,csak a tv2 koncepciója eddig tartott.

obisanyi 2010.12.12. 12:27:52

@PiszkosFreddy: van benne igazság " kepten "

PiszkosFreddy 2010.12.12. 12:35:54

@obisanyi: a Te fentebbi hsz-edben is,és még sok másikban is van igazság.Azt hiszem sokan jól látjuk ezt a médiának nevezett Álomgyárat,ami egyben az
álmokat is megöli tudatmódosító áfiumával.

PiszkosFreddy 2010.12.12. 12:40:54

Juj,a vége képzavar lett...
A médiának nevezett Álomgyár az egészséges álmokat öli meg a nézőkben(akit képe befolyásolni)és helyére beteg,aberrált álmokat gyárt tudatmódosító áfiumával.

Hypofx 2010.12.12. 12:53:47

@Senkifia: Hol mondtam én, hogy Presser jo enekes.

Sz.M. egy no aki nem hamis, de inkabb fejhang, ritmus erzek nulla, de egy alomot testesitett meg, lehetsz nagy átlagos tudassal is.....

Sokorai_Atala 2010.12.12. 13:08:47

Nekem még az is eszembe jutott, ha sajnálatból, meg megvalósuló álmok stb. miatt szavaztak rá az emberek, azt miért nem vették észre, hogy ő bár egy elvált nő,de kapcsolatban él, két egészséges gyerekkel, lakással, jó állással, normális kollégákkal és főnökkel. És ez sokkal több, mint a nagyon sokak élete. Persze vannak vágyaink és nyilván demagóg vagyok, de jobb az, ha állunk a földön, erősen, két lábbal.

fraki 2010.12.12. 13:14:49

@szigetipeter: Igen.

Nem volt nyilvánvaló, miért is ne volna alkalmas Szíj Melinda megasztárnak. A nézők imádják, Susan Boyle, stb. Nem alkalmas, ezt mostmár tudjuk, az állításom annyi, a posztéval ellentétben: ez nem volt nyilvánvaló.

Vagyis nem "aludt el" a csatorna, és senki sem, itt szerintem antropomorfizálod az eseményeket ("összeesküvés-elmélet"). Evolválódhatott volna ez a történet a Susan Boyle vonalon is tovább, és igencsak jó biznisz lett volna. Az, hogy nem evolválódhat, csak idővel derülhetett ki: túl sok a kétség, Melinda túl "okos", állandóan magára és a helyzetére reflektál, és azért hamis hangokból is akadt bőven.

Tehát igazad van, nem alkalmas, a korrekciós momentum is igaz, de részigazság mindent a média nyakába varrni. Ahhoz, hogy így alakuljanak a dolgok, szükség volt Melindára is. Ugyanolyan érvényes felfogása a dolgoknak az is, hogy a tv2 pusztán asszisztált Melinda akaratához (az "engedett" olvasat).

obisanyi 2010.12.12. 13:25:05

@PiszkosFreddy:

Igen , ,,nagy fegyver a média , és sajnos nincsen mendenki ellene felvértezve,,,,,

fraki 2010.12.12. 13:25:15

@szigetipeter: És továbbmenve ezen a gondolatszálon, az is egy érvényes olvasat (számomra), hogy SzM története egy ügyes médiahekk: tehetséges, bekerült a show-ba, de a "show must go on" kellős közepén lelépett.

És teljesen ízlés kérdése, hogy e médiahekk mögé milyen karmestert képzelünk bele (ezért a médiahekk szó is félrevezető): a gonosz/mindenható/alamuszi médiát, vagy mondjuk SzM ambivalens lényét.

Az SzM-történet egy valós dilemmát hozott a felszínre. A Boyle-effektust ismerjük, SzM rávilágított arra, hogy ez a nemcsak Boyle-effektus továbbra is egyénenkénti dilemma marad.

sipos 2010.12.12. 13:37:10

en.wikipedia.org/wiki/Chart_Throb

Ajánlott olvasmány: Ben Elton - Chart Throb.

obisanyi 2010.12.12. 13:38:41

És még van egy nagyon nagy gond.
Hiába írogatunk mi ide akármit is , akár igen egyszerüen , akár már "doktori disszertáció" - ban megfogalmazva, semmi nem fog változni.
Csak egy megoldás van - most már - nem nézzük a tv2 - t,,,,,,,,,de azt hiszem ehhez túl kevesen vagyunk!

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.12.12. 14:06:46

@fraki: Köszi, egyetértek, ez is lehet egy olvasat, bár én az általam vázolt vonalat valószínűbbnek látom.

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.12.12. 14:08:11

@sipos: Igen, az nagyon jó, mint ahogy az éruntőlegesen kapcsolódó valóságshows regénye, a Dead Famous is.

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2010.12.12. 14:35:32

@Fraki: részben egyetértek, tényleg ő ia benne volt. Azt viazont nem gondolnám, hogy a csatorna csak asszisutált volna a dologhoz. Azt en sem hiszem, hog kezdetektol nyilvánvaló volt, hogy ez lesz, de szerintem már pár hete látszott, hogy ez igy nem fog működni. Én ezt azértnem összeesküvés elméletnek gondolnám, inkább csak egy értelmezési lehetőség. :)
süti beállítások módosítása