HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Szétszedhető mikró csótánnyal

2011.03.10. 14:11 szivlapat

Érdekes printkampányt készített az Euro RSCG Dubai a PifPaf nevezetű márkának. A mérnöki pontosságú tervrajzot ábrázoló minimalista grafikáról a gyanútlan embernek először inkább valami IKEA-hirdetés jut eszébe, aztán nem érti, hogy hogyan lehet egy mikrohullámú sütőt így darabjaira szedni, vagy miért is kéne, meg hogy mit keres benne egy csótány. Ráadásul a szlogen: "Nowhere to hide" (Nincs hová elrejtőzni) már egy másik rovarirtó márka hasonló kreatívjain is szerepelt három éve.

Ez a PifPaf rovarirtó friss kampányának két printje (a képek kattintásra megnőnek):

Ezek pedig az S.C. Johnson & Son rovarirtó márkájának, a Baygonnak a három printje 2008-ból. Ugyanúgy a "Nowhere to hide" szlogennel futottak, a termék ugyanúgy jelenik meg bennük. Ezeket a Saatchi & Saatchi Bangkok készítette.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr262727899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lausekesther 2011.03.19. 15:22:44

@Strici: sajtóban, közterületi hirdetéseken megjelenő nyomtatott reklámkampány (szóval nem tévé, nem rádió, nem internet, stb.)
süti beállítások módosítása