Érdekes printkampányt készített az Euro RSCG Dubai a PifPaf nevezetű márkának. A mérnöki pontosságú tervrajzot ábrázoló minimalista grafikáról a gyanútlan embernek először inkább valami IKEA-hirdetés jut eszébe, aztán nem érti, hogy hogyan lehet egy mikrohullámú sütőt így darabjaira szedni, vagy miért is kéne, meg hogy mit keres benne egy csótány. Ráadásul a szlogen: "Nowhere to hide" (Nincs hová elrejtőzni) már egy másik rovarirtó márka hasonló kreatívjain is szerepelt három éve.
Ez a PifPaf rovarirtó friss kampányának két printje (a képek kattintásra megnőnek):
Ezek pedig az S.C. Johnson & Son rovarirtó márkájának, a Baygonnak a három printje 2008-ból. Ugyanúgy a "Nowhere to hide" szlogennel futottak, a termék ugyanúgy jelenik meg bennük. Ezeket a Saatchi & Saatchi Bangkok készítette.