HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

A drogdílerek köszönete az ENSZ-nek

2011.03.19. 14:38 szivlapat

Igor, az orosz heroindíler,  Pablo, a marihuánát terjesztő mexikói drogbáró és Azlan, a tálib vezető, aki 300 dollárért veszi az ópiumot az afgán termelőktől és 16000-ért adja el az európai dílereknek - nos, ez a három szimpatikus arc küldött videóüzenetet az ENSZ-nek. A videóban megköszönték, hogy ötven éve kábítószer-tilalom van világszerte, mert ez segítette őket abban, hogy jacuzzit vagy éppen fegyvereket tudjanak vásárolni, és hogy úgy alapból jól menjen nekik a biznisz.

 

 

A három videó persze fake, vírusvideó, amelyeket a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) Drogriporter című oldala készített. A kampánnyal a szervezet arra akarja felhívni a nemzetközi nyilvánosság figyelmét, hogy az ötven éve fennálló tiltás, a büntetőjogi elrettentésen alapuló drogpolitika nem a megfelelő eszköz a drogkérdés szabályozására. Akit érdekelnek a további részletek, a kampányról a Drogriporter weboldaláról is tájékozódhat, akik meg támogatják a kezdeményezést, csatlakozhatnak hozzá a Facebookon.

És akinek nagyon bejönnek a filmek, ráadásként itt egy csajos verzió, egy USÁ-ban élő drogdíler kelet-európai barátnőjének üzenete: 

Megjegyzés: Igen, észrevettük, hogy Pablot és Azlant ugyanaz a személy játssza, és azt is tudjuk, hogy se nem mexikói, se nem afgán. De az orosz elég hiteles, nem?

60 komment

Címkék: tasz vírusvideó drugreporter

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr372752960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

különvélemény 2011.03.19. 16:23:27

A talibános video egy kicsit sántít, mert mint köztudott az afgán ópium nagy részét usa ellenőrzés alatt termelik az usa engedélyével.

Johnny Tinenbalm 2011.03.19. 16:24:30

nocsak, ez már másodszor van az index címlapján. valakinek nagyon fontos lehet ezt népszerűsíteni..

miért nem csodálkozom, h a tasz megint élen jár az árokásásban, hangulatkeltésben.

gratulálok továbbá h kampányfilmet akarnak tényként eladni ( ataszjelenti.blog.hu/2011/03/17/dliblog ). nincs is szebb, mint amikor egy JOGvédő nyíltan hazudik.

külön figyelmet érdemel h a tecső-oldalukon egyből jó haverjukhpz, soros gyuri bácsihoz linkel, aki ugye legutóbb épp az otp-t akarta bedönteni. szép társaság!

idéznék még egy véleményt:

purga · horrormirror.blog.hu 2011.03.18. 08:10:11
nem tartom magamat földhöz ragadtnak, de ez egy kissé demagóg poszt, bár mit is lehet várni a TASZ-tól... most komolyan, az ilyen bejegyzések miatt mossák össze az emberek a könnyű ill. kemény drogokat.
kb. nekem az jött le, h legalizáljunk minden drogot, mert, h az milyen jó volna. ezután csodálkoztok, h a szervezet neve lassan egy szitokszóvá degradálódik?

Bergeroth 2011.03.19. 16:33:24

@Johnny Tinenbalm:
Te drága jó ember, ha csendben maradtál volna, bölcsebb maradtál volna.

"gratulálok továbbá h kampányfilmet akarnak tényként eladni "

Tippre mit gondolsz, honnan van ezeknek a létező drogbáróknak (nem a kampányfilmben szereplőknek, hanem az igaziaknak) annyi pénze, amennyit te elképzelni sem tudsz?
Biztos becsületes, jómunkásemberek ők is, ja.

Bergeroth 2011.03.19. 16:36:30

Mellesleg simán elképzelhetőnek tartom, hogy a háttérben ezek a drogbárók tejelnek az erre hajlandó, korrupt politikusoknak azért, hogy a tiltást továbbra is fenntartsák. Ugyanis kőostoba az, aki tényleg azt hiszi, hogy nem a tiltás miatt lettek azok a drogbárók azok, akik.

lolperec 2011.03.19. 16:47:03

végigmegy a libiblogokon :)

Johnny Tinenbalm 2011.03.19. 16:48:17

@Bergeroth: sajnos nem érted, pedig egyszerű. a videóról azt állították, h abban drogbárók szerepelnek. ez nem igaz, azaz hazugság.

az h mi a helyzet az igazi drogbárókkal, független attól a ténytől, h a tasz hazudott.

Johnny Tinenbalm 2011.03.19. 16:50:24

@lolperec: végig bizony.

érdekes kérdés amúgy, h a magyar ügyvédi kamara vajon etikai vétségnek tekinti-e, h jogászok szándékosan hamis állításokkal kampányolnak egy ügy mellett. van egy fogadásom, h "vajon" ezzel foglalkozik-e majd pld. a zugügyvéd blog (súgok: nem).

Szaruszerű Lány 2011.03.19. 16:51:18

Mekkora fos ez a 4 videó. Hát, ha ezzel célt érnek, meg is érdemlik. Véleményem szerint viszont a TASZ-nak pacifütyi a sejhajába, a drogokat meg nem kellene legalizálni, de ez magánvélemény. Csak remélni tudom, hogy nem a kisebbséghez tartozom vele.

Goompah 2011.03.19. 16:51:53

@Johnny Tinenbalm:

A TASZ-nak egy-egy jó lépésére száz undorító jut. A legutóbbi pl.:

index.hu/belfold/2011/03/18/megsemmisitenek_a_semmissegi_torvenyt/

Szabadságjogok, aha.

stevie-w 2011.03.19. 16:53:28

"Igen, észrevettük, hogy Pablot és Azlant ugyanaz a személy játssza, és azt is tudjuk, hogy se nem mexikói, se nem afgán."

...hanem uruguayi, és Magyarország egyik legjobb rock gitárosa ;-)

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2011.03.19. 16:53:30

@különvélemény:

nem köztudott -- 2001 előtt az usa azzal a feltétellel hagyta szabadon garázdálkodni a talibánt, hogy "házon belül" leszámolnak az ópiumtermeléssel. az afganisztán elleni katonai akciót a talibán a megállapodás felmondásának tekintette és az ópiumból származó bevételekből finanszírozza az ellenállást.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2011.03.19. 16:54:26

egyébkény az USA az alkoholtilalommal már kipróbálta, hogy a prohibíció milyen nagyszerűen felfuttatja a maffiát.

nem tanultak belőle.

különvélemény 2011.03.19. 16:55:35

@Johnny Tinenbalm:
Bár én nem értek egyet a thc-n kívül bármilyen drog legalizációjával, de ha már tasz, akkor nyilván hivatkozhat arra, hogy ha az alkohol szabad, akkor a többi milyen alapon nem.

Bergeroth 2011.03.19. 16:58:27

@Johnny Tinenbalm:
"A videóüzeneteket a TÁPSZÍNHÁZ színészeinek segítségével készítettük - köszönjük nekik!"

A dolog úgy néz ki, hogy aki itt hazudott, vagy inkább csak féligazságokat közölt, az maga ez a blog.
A fenti idézet a TASZ oldaláról származik.
Ennyit erről.

különvélemény 2011.03.19. 16:58:41

@Mészáros Laci:
Nehogy kitaláld, hogy nem az usa ellenőrzi a mákföldek nagy részét (a többi elég a terroristáknak), amikor képes volt fél Vietnamot lenapalmozni.

mement 2011.03.19. 17:00:17

@Johnny Tinenbalm: Te tenyleg ilyen ostoba vagy? 10 emberbol te vagy az egyetlen akinek nem esett le hogy ez egy fake video? Ember, pedig a TASZ blogjan is leirtak, es itt is leirjak, a film vegen is elmondjak.

egyebkentmeg:
drogriporter.hu/node/1244

`A sajtó nemrégen beszámolt arról, hogy El Chapo egyik bizalmasának bevallotta: tulajdonképpen egész vagyonát az amerikai drogellenes háborúnak köszönheti: “Soha nem válhattam volna ilyen piszkosul gazdaggá az idősebb és fiatalabb George Bush, Ronald Reagen, sőt, El Presidente Obama nélkül, hiszen egyikük sem volt elég tökös legény ahhoz, hogy kiálljon a pénzeszsákok ellen, akik ezt a cuccot illegalitásban tartják.`

Bergeroth 2011.03.19. 17:00:36

@Szaruszerű Lány:
Pedig ha tudnád, hogy jelenleg is mennyi drog legálisan kapható pl. kis hazánkban is, hajjaj.

mement 2011.03.19. 17:03:01

@Goompah: Vagy csak probal kovetkezetesen fellepni a jogsertesekkel szemben, es nem helyes es helytelen alapon megkozeliteni a kerdest.

En se ertek egyet ezzel, szerintem is jo hogy semisse tettek es felmentetek azokat az embereket akikre a rendorsegi vallomasok voltak a terhelok, de az is igaz amit erre a TASZ mond

Ne legyel fekete-feher.

mement 2011.03.19. 17:04:11

@Szaruszerű Lány: Azt akarod mondani hogy te a feketpiacot, a maffiat es az eroszakos bunszervezeteket tamogatod?

redseadiver 2011.03.19. 17:05:01

"Стоп сказал,дебил,блять!" - ez valóban igen hiteles Igortól, az orosz "üzletembertől"

különvélemény 2011.03.19. 17:06:32

@Bergeroth:
Például a rákosoknak morfint írnak fel, pedig a thc-től nem csak a fájdalmuk csillapodna, de kedélyjavító és étvágygerjesztő is mellé. Ami valljuk be nem számít mellékhatásnak egy chemo után.

Fullánkos Algol 2011.03.19. 17:06:34

@Johnny Tinenbalm: foglalkozz csak a budiházit védő tetvek etikájával te kis két lábon járó humorérzék

pcmci 2011.03.19. 17:10:02

@Goompah: most ezt jó példának hozod? mert ha nem, akkor menj már a picsába! ha van egy jogrendszerünk, akkor az legyen érvényes mindenkire, ha pedig kiderül, hogy valami sántít benne, akkor változtassunk. de ez a "most akkor aki ott volt arra nem érvényes" nem jó megoldás semmilyen szempontból.

Krujs 2011.03.19. 17:11:55

Most akkor mi a gond? Hogy a srácok illegális kereskedéssel lettek milliárdosok? Akkor tegyük legálissá?

Akkor most miért is ítéljük el őket?:D A tettükért vagy mert volt pucájuk azzal pénzt keresni amivel a kampány szponzorai szeretnének?:)

saját vélemény: nem cserélnék el pár milliárdos drogbárót többszázezer drogfüggőre....

Goompah 2011.03.19. 17:22:04

@pcmci:

"menj már a picsába"

Kisköcsög, te ugye már az anyukádéból vinnyogsz, igaz?

@mement:

Ha következetesen próbálna fellépni a jogsértésekkel szemben, akkor nem sunyítana, mint szar a fűben, amikor pl. cigányok vernek magyarokat rasszista indítékból. A TASZ sajnos a legocsmányabb szadeszos libsi módszereket követi, amibe persze belefér, hogy néha véletlenül értelmes dolgokat is tesz.

mement 2011.03.19. 17:23:03

@Krujs: tehat van egy csomo ember aki drogot fogaszt, nem feltetlen fuggo, csak fogyaszto, akiknek a penze bunszerveztekhez vandorol. Ha lecsereljuk a dilert, allamilag ellenorzot arusra, igazabol semmi nem valtozik, csak megszunik a terror es bunszervezeteknek, egyik fo penzforrasa, es az allam hulyere keresi magat.

Mi ebben a rossz?

pcmci 2011.03.19. 17:24:19

@Goompah: ejha, nagy szavak ezek egy nyolcévestől...

mement 2011.03.19. 17:25:57

@Goompah: Tehat ha valaki nem ciganyozik, vagy nem keresi az elet minden teruleten azt hogy hogyan lehetne meg tobbet ciganyozni, nem jar le falvakba jatekrendorkent pozolni akkor az ocsmany libsi szadeszes?

mement 2011.03.19. 17:27:41

@Goompah: emellet persze nyilvan nem tokeletes a TASZ sem kozelrol sem tavolrol, de ellat egy bizonyos funkciot amire nagy szukseg van, ha ugy erzed valami kimarad folyamatosan, kezedben a lehetoseg hogy ezt a tevekenyseget potold.

Bar masok mar megtettek, ennek a `piacnak` a lefedesere mar egy egesz part is alakult.

Goompah 2011.03.19. 17:32:51

@mement: Ha te ebből ezt a következtetést vonod le, az téged minősít. :(

@pcmci: Picimanci, az anyukád picsájába (ahová az előbb engem küldtél) komplett számítógép is belefér, monitorral? Jó nagy lehet. :)

azallamenvagyok 2011.03.19. 17:37:46

kár, hogy senki nem veszi komolyan a TASZ-t, pedig mekkora válaszvideókat lehetne erre csinálni:

- család a túladagolásban elhunyt gyerek temetésén megköszöni az ensznek, hogy még nem irtották ki a drogterjesztőket

- szétlőtt arcok a tasznak, hogy védik a jogaikat

- szociális munkások a drogosoknak, hogy munkát adnak nekik

és a végén ondöszpoték belovagolnak a képbe, kitakarnak mindent, majd mindenki felkiált: igen, itt voltunk!

norbi2k 2011.03.19. 17:39:02

@Krujs: többszázezer drogfüggő már most is van, drog milliárdos meg kicsit több van mint gondolod... ha legaláizálnának, legalább egy részüket, akkor az a pénz menne az államnak...

csak hogy értsd mennyire jo biznisz a drog: a dohányzás elleni tilalomrol szoló törvényt mégsem idén vezetik be hanem majd csak jövőre.. mert megboritaná a költségvetést, sulyos milliárdoktol esne el az állam.. nyilván fáj neki hogy nem lesz már olyan nagy "dealer", már csak kevesebb zsé folyik be...

mement 2011.03.19. 17:42:21

@Goompah: Nem de tokre utalom ha valaki az alapjan itel meg valamit (szervezetet) hogy mit nem csinal, es nem az alapjan hogy mit csinal.

Mit nem csinalas nevu halmaz szinte vegtelen, igy ha igy nezel valamit soha senki nem lesz jo, rahuzhato lesz az aktualis politikai szitok cimke.

mement 2011.03.19. 17:43:24

@azallamenvagyok: lenyeg hogy kepben vagy, tajekozot, es veletlenul sem elfogult az alaptalan politikai mantraktol:)

Krujs 2011.03.19. 17:59:58

@mement: mi ebben a rossz? Nekem semmi... füvezhetnék végre a téren...
ahogy ha alkoholtilalom lenne vagy dohány én is üdvözölném a feloldását... mert hetente egyszer szeretek egy jót vedelni, és mert akkor elszívok 2-3 szálat...

viszont én vagyok a kisebbség...

hány alkoholista van Mo-n.. millió... hányan halnak meg a dohányzás miatt évente,,, 20 ezer kb...

és ez a 2 dolog egy itt kampányolt heroinhoz képest lófasz...

az meg hogy az állam halálra keresi magát megint csak tévhit, már a dohányzás miatt is 100 milliárddal többet veszít évente, mint amennyi a bevétel...

és ez csak a dohány...

így van ez rendjén ahogy most van

Krujs 2011.03.19. 18:02:06

@norbi2k: a dohányzás 100 milliárdos pénzkiesést okoz, a bevételein felül...

egyébként felejtsük már el hogy a dohány egyenértékű a most kampányolt heroinnal... tiszta agymosás

különvélemény 2011.03.19. 18:10:37

@Krujs:
"az meg hogy az állam halálra keresi magát megint csak tévhit, már a dohányzás miatt is 100 milliárddal többet veszít évente, mint amennyi a bevétel...
és ez csak a dohány."

Ez csak egy városi legenda.
A tényleges számok úgy jönnek ki, hogy aki árt magának, az nem éri meg a nyugdíjkorhatárt, miután megbetegedett hamar meghal), viszont egy valag jövedéki adót és egyéb adót befizetett a nagy közösbe, mert általában a nyugdíj közelében fárad el a szervezete.

Egy egészségesen élő zöld BM-es az elmegy 4x évesen nyugdíjba és még legalább 40 évig kapja a tejes fizetését, holott alig fizetett be az államkasszába.

Bergeroth 2011.03.19. 18:30:53

@Krujs:
"egyébként felejtsük már el hogy a dohány egyenértékű a most kampányolt heroinnal... tiszta agymosás "

Agymosásról beszélsz, miközben csak a heroint említed meg?
Hát minimum érdekes, ahogy előadod.

mement 2011.03.19. 18:31:22

@Krujs: Tehat szerinted az rendjen van hogy kenyszergyogykezeles jar egy spangli elszivasaert, es borton egy gram eladasaert? A te vilagod nagyon beteg lehet

A heroin es mas drogok szabadpiacra engedeset en sem tamogataom, sot, de azt gondolom ot sem a borton buntetes a megoldas. Ez a lassan 50 eve tarto droghaboru amire azt mondod rendjen van, boduletesen sok penzt emesztett mar fel, rengeteg fiatal eletet tonkre tette mar, de eredmenyt nem tud felmutatni, egy nagy nulla az ami a meghatarozott celokbol megvalosult.

Egyebkent a dohanysok nem kerulnek olyan sokba, mert elobb meghalnak.

mement 2011.03.19. 18:35:19

@mement: Arrol nem is beszelve, hogy reogta jelen van a tarsadalomban a drog fogyasztas, es megsem okoz problemat, egyetlen babonat vagy felelmet sem igazolt.

Nem azt mondjuk hogy ez helyes, vagy tamogatando, hanem azt hogy ezert bortonbuntetest adniu aranytalansag, es hogy ezzel a szisztemaval, csak es kizarolag a bunszervezetek jarnak jol, tehat az allam jelenleg a bunozoket tamogatja.

Ajanlom atanulamnyozasra a Alkohol tilalmat amerikaban, es az Al Capone nevet... csak kezdetnek.

mement 2011.03.19. 18:37:21

( ez mar tenyleg mellekes, de ha egy gram elladasaert borton jar, akkor aranyos ugy lenne ha a mindenapi autokazasert meg helyszini tarkonloves, annak aranyaban hogy mi mennyibe kerul az allamnak, es hogy melyik milyen karos hatasal van a hasznalojan kivul masra)

Bergeroth 2011.03.19. 18:49:41

Igazából a dolog az úgy néz ki, hogy vannak a legális és vannak az illegális drogok.
Az, hogy ezek közül melyiket tiltják és melyiket nem, azt nem tudom mi alapján állapítják meg, de abban biztos vagyok, hogy a tiltásnak a tényekhez és a kutatásokhoz semmi de semmi köze nincsen.
A tiltásnak gyakorlatilag annyi értelme van, hogy ezután a döntéshozó nyugodtan hajtja álomra a fejét, miszerint ő megtette ami tőle tellett.
A konkrét tény pedig inkább az, hogy kreálva lett egy újabb jogszabály, amit senki nem fog betartani és magasról tesz rá mindenki. Főleg a díler és a fogyasztó.
Én inkább támogatnám a tudatos drogpolitikát, ami a tiltás helyett a felvilágosítást, a démonizálás helyett pedig a tényeket és a mértékletességet állítja előtérbe. Természetesen nem pancserokkal, hanem hozzáértő, sok-sok éves tapasztalattal rendelkező emberekkel az élen. Pl. Kék Pont alapítvány.
Viszont amíg csak a riogatás és a démonizálás kerül előtérbe, addig soha semmi nem fog változni ez ügyben. Vagy csinálhatjuk azt mint Kína, ahol páros lábbal tapossák az emberi jogokat és a legkisebb ilyen jellegű baklövésért nyilvánosan kivégzik az embert.
Ezzel csak az a gond, nálunk már csak azért sem működne, mert tippre a magyarságnak kb. a 80%-át azonnali hatállyal ki kellene végezni (nem csak a "drog" ügyek miatt, hanem úgy általában az urambátyám, meg a korruptabbnál korruptabb hozzáállások miatt).
Úgyhogy szerény véleményem szerint, mindenki jobban járna, ha a holland, svéd, cseh, vagy a svájci példákat követnénk. Csak olyan cirka 15-20 éves múltra tekintenek vissza, lehet hogy igazuk van nem? De.

Krujs 2011.03.19. 18:58:23

@mement: "reogta jelen van a tarsadalomban a drog fogyasztas, es megsem okoz problemat, egyetlen babonat vagy felelmet sem igazolt."

ez mégis miféle ostobaság? ismersz te, vagy láttál te igazi függőt? nem csak olyan alkalmi füvesekből állna a világ mint te...

atyaúristen

phaszfej 2011.03.19. 18:59:22

ennyi okoskodó faszt

phaszfej 2011.03.19. 19:05:03

mind igazat írtok a saját vonatkoztatási kereteieteken belül, miket önkényesen, nem tudatos félelmeitek által határoztok meg. így sosem áll össze az egész. marad a gond és a gyötrelem.

Krujs 2011.03.19. 19:05:14

@különvélemény: "Tehat szerinted az rendjen van hogy kenyszergyogykezeles jar egy spangli elszivasaert, es borton egy gram eladasaert? A te vilagod nagyon beteg lehet"

mégis honnan a halál seggéből húzol ki iylen következtetéseket? mondtam én ilyet te zseni? utaltam rá? He? nem...

okoskodj a játszótéren ne itt

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2011.03.19. 19:13:07

@különvélemény:

a valóság sajnos nem tud versenyezni a konteók hollywoodi egyszerűségű sémáival.

Surveyor · http://landregistryservice.co.uk 2011.03.19. 19:23:55

Az afgan 16,000-ert arulja a cuccot, nem 1,600-ert

különvélemény 2011.03.19. 20:20:36

@Krujs:
Én nem írtam ilyet, nem tudom honnan "idéztél".

Krujs 2011.03.19. 20:26:50

@mement: "Tehat szerinted az rendjen van hogy kenyszergyogykezeles jar egy spangli elszivasaert, es borton egy gram eladasaert? A te vilagod nagyon beteg lehet"

mégis honnan a halál seggéből húzol ki iylen következtetéseket? mondtam én ilyet te zseni? utaltam rá? He? nem...

okoskodj a játszótéren ne itt

különvélemény 2011.03.19. 20:28:18

@Mészáros Laci:
Hú, akkor most ezen nevessek, vagy sírjak?

Egy amcsik által megszállt és amcsi, ENSZ által ellenőrzött, NAGY területen termelt, ópium az a terroristák kezén van és ez ellen nem tudnak mit tenni az ott állomásozó erők?

Inkább feküdj vissza...
Vagy nézz pokemont, az a te realitásod.

norbi2k 2011.03.19. 21:09:02

@Krujs: igazad van, nem egyenértékű, bár csak egy hajszál választja el tőle :)

A tipikus megvonási esetek súlyossága és valószínűsége.
1. Alkohol
2. Heroin
3. Nikotin
4. Kokain
5. Koffein
6. Marihuana

Megerősítés. Gyakorlatilag milyen könnyű rászokni. 1. Kokain
2. Heroin
3. Alkohol
4. Nikotin
5. Marihuana
6. Koffein Tolerancia.

A szükséges dózis növekedése rendszeres fogyasztás esetén, és a szint, amire beáll.
1. Heroin
2. Nikotin
3. Kokain
4. Alkohol
5. Koffein
6. Marihuana Függőség.

Milyen nehéz leszokni, mennyi a visszaesés valószínűsége, a fogyasztók hány százaléka lesz függő, és hogy mennyire ragaszkodnak a drogokhoz a káros hatások ellenére.
1. Nikotin
2. Heroin
3. Kokain
4. Alkohol
5. Koffein
6. Marihuana Befolyásoltság.

Nem kifefejezetten a függőségről szól, de a befolyásoltság pszichés intenzitása jelentőséggel bírhat a drog veszélyessége szempontjából.
1. Alkohol
2. Heroin
3. Kokain
4. Marihuana
5. Nikotin
6. Koffein

Dr. Jack E. Henningfield jelentése az amerikai NIDA megbízásából (National Institute on Drug Abuse - Nemzeti Drogabúzus-kutató Intézet).

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2011.03.19. 21:10:16

@különvélemény:

az amcsik afganisztán területének és határainak elég kis részét ellenőrzik.

Krujs 2011.03.19. 21:23:41

@norbi2k: úgy tűik szívni jó:)

norbi2k 2011.03.19. 21:53:01

@Krujs: csak mint egy pohár jó vörös bor, esetleg kettő ;)

lausekesther 2011.03.21. 16:13:58

@Surveyor: tényleg, basszus, lemaradt egy nulla, bocs.

bonafide 2011.03.26. 01:00:30

Ellenzők, én spec leszarom, hogy veritek a nyálatokat a fű ellen, én szívok amennyi jólesik, mert jó nekem, aki meg olyan hülye hogy nem szív, az megérdemli!

bonafide 2011.03.26. 01:05:09

@mement: "Egyebkent a dohanysok nem kerulnek olyan sokba, mert elobb meghalnak."

A ganjával viszont az a bej, hogy ha rendszeresen szívod, jóval tovább élsz.
süti beállítások módosítása