Szó szerint nagy melón van túl Mark Farrow brit grafikus, a Farrow Design Studio kreatívigazgatója és csapata. Dolgozott már egy pár cégnek, elsősorban lemezkiadóknak készített munkái miatt jegyzik őket, de arra ő sem gondolt, hogy lemezborítók tervezése után munkája több száz négyzetméternyi felületen lesz látható a világ körül nyolc hónapon keresztül. A neves brit tervező legutóbbi megbízását ugyanis a Camper cégtől kapta, de nem éppen papucsok tervezésére.
Az egyedi cipőiről ismert mallorcai központú kultikus világmárka azzal bízta meg Farrowékat, hogy készítse el a Camper által szponzorált vitorláscsapat hajóját, amellyel a 2011-2012es Volvo Ocean Race vitorlásversenyen indulnak majd.
A cipőmárka egyre több országban nyit boltokat - sajnos ezek között egyelőre nem szerepel Magyarország - a terjeszkedéshez kézenfekvőnek tűnt a nyolc hónapig tartó, masszív médiajelenlétet generáló extrém versenyben való részvétel. A vitorlázás világában kevésbé jártas olvasóknak talán a Karib tenger kalózai című film második része lehet ismert a versenyen korábban megfuttatott márkák közül, akkor, 2008-ban a Disney döntött úgy, hogy a versenyt használja fel a film globális kampányának zászlóshajójaként.
Farrow a cipőmárka híd-formára emlékeztető logóját használta fel, különböző színekben készített terveket, végül a piros mellett döntött. Elmondása szerint az első világháborúban használt rombolók festése inspirálta a minták megrajzolásakor. Azok orrát olyan mintákkal festették le, hogy távolról ne lehessen tisztán kivenni, valóságban mekkorák. A Camper 70 lábas (több mint 21 méter) vörös monstruma nyilván nem marad észrevétlen, a mintákat úgy tervezték meg, hogy a versenyben használható 17 különböző vitorla kombinációjával minden alkalommal más-más összhatást adjon.