HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

A Kreatív a Balaton Soundon

2011.07.11. 18:10 batorfya

Hamar el is intézném azzal, hogy a legjobb márkamegjelenés a Balaton Soundon a Hercules & Love Affair-é volt, miközben az Azari & III koncertjén az első sorban táncoltak. Az összes többiről, vagy ami felkeltette a figyelmemet, alább a változó minőségű és érdekességű, a menőség és/vagy a rosszabb értelmezhetőség kedvéért agyoneditált fotók. Fotóriport jellegűen írtam néhány kommentárt is.

Végre sikerült betennem ide így egy fotót. Welcome.

 

Nana, ezzel viszont megint elbasztam néhány percet, hogy középre kerüljön. Itt lehetett a pénzt mobilkártyára tenni. Nem láttam értelmét különválasztani a kártyás és készpénzes fizetést, rendre vagy az egyik, vagy a másik sorban álltak ezren.

Nagyon szép kép a VIP-szeparéról, délután, árnyék. Itt jöttek össze este a média-, reklám- és filmipar stárjai. Sajnos este én koncerteken voltam.

Hallatlanul szép kép ez. A heinekenes backstage-bejárás ilyen artisztikus fotóalkotások elkészítésére is alkalmat teremtett az újságíróknak. Ez a nagyszínpad visszája-fonákja.

Ezt Balogh Dani kollégánknak, a vasak szerelmesének fényképeztem le.

No, itt újságíró fényképez újságírókat, csak a pózolók nem látszanak. Látszik viszont Fülöp Zoltán magenta színű pólóban.

 A szív megdobban. Örök élmény volt.

Az újságírók általába(n) itt egrecíroztatják mondjuk David Guettát és tesznek fel olyan kérdéseket, hogy tetszett-e a Balaton és a magyar lányok

Hűtik a hangfalakat. Odatoltam a pofám azért a negyven fokban.

Javaslom majd az oktogon formát mert akkor lehetne rajta hirdetni a Maci mézet

Ez a kép a Kolin koncertjén készült

Itt kaptam egy voucherért cserébe egy polót. Szép narancssárgát választottam mert olyan színű pólóm még nem volt. Még nem tudom, milyen alkalomra veszem fel.

Melegedik a helyzet. Uniós pénzekből telepedett ki a kormány hirdetni a Széchenyi tervet, az újat, a bejáratnál karszalagot osztottak mindenkinek, aki elmúlt 18 éves, hogy kaphassanak piát.

Kétség kívül a legjobb márkamegjelenés volt. Még a mellükkel is mostak állítólag. Juhú.

Szorgoskodnak a Converse eladói. Nem vettem.

Sajnálom, nem.

A Budai mekkora szettet nyomott itt a Burn Studiosban!

Itt ez akkor lett volna ötletes, ha a polcon nem Coelho (tipp) meg ilyen könyvek lettek volna, hanem az elektronikus zenei kultúráról, partikról szólók. Vagy rekreációs drogokról, alkoholizmusról és szegregációról.

Ez a kis alkoholbuszocska nekem nagyon tetszett. Ittam is Nobilis Kristóf egészségére egyet.

Ún. szellemes

 

Szólj hozzá!

Címkék: trance portishead képek david guetta fotók techno balaton sound zamárdi éljen heineken thievery corporation nincs is a cikkben

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr683058251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása