Márkafrissítéssel ünnepli kilencvenedik születésnapját a Citroën: azon túl, hogy például újraélesztik a legendás DS nevet, optikai tuningra is sor került, aminek leglátványosabb eleme az újratervezett logó, amit 34 országban mutattak be egyszerre csütörtökön. Az emblémát a cég szakemberei és a Landor brandtanácsadó és dizájnügynökség közösen készítették. A nyilakat lekerekítették, és háromdimenzióssá, erősebbé, testesebbé váltak, a nevet pedig ezentúl pirossal írják. A PSFK kommentelői nincsenek elragadtatva az új dizájntól, az egyik az eltűnt csúcsokon értetlenkedik, szerinte a logónak viagrára lenne szüksége, és egyébként is úgy néz ki, mint két bumeráng, a másik szerint annyira elrugaszkodott a hagyománytól (a logó, bár sokak szerint katonai karpaszományra hasonlít, valójában fogaskerekek fogait idézi, André Citroën cége ugyanis eredetileg ilyeneket gyártott), hogy az alapító most minden bizonnyal forog a sírjában. Élőben így fest egyébként:
Vélemény?