HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Cannes 2010 - Így szívatja az anyját egy profi gyerek

2010.06.28. 13:46 lausekesther

Nem vagyok elájulva az idei filmes felhozataltól - mint ahogy az egész idei cannes-i mezőnytől sem - de nem csak én vagyok így vele. Philippe Taroux-val beszélgettem, a párizsi TBWA art directorával, és ő is azt mondta, az idei színvonal nem az igazi: míg tavaly a mennyiségen látszott, idén a minőségen látszik a válság. A filmes Grand Prix-t elnyerő Old Spice szpot se győzött meg, meg van egy csomó díjazott, aminek egyáltalán nem a film kategóriában a helye (például az Orangina Arctic Sun-ja, amit az elmúlt év 20 legjobb videói közt is levetítettek, vagy a PR kategória fődíjasa, a Gatorade dokumentum-tévésorozata). De azért akad egy-két helyes munka is, ezeket gyűjtöttem össze.

Egyik kedvencem a finn TBWA egyszerű, rövid, de tündéri kis szpotja, amit a Young Director Awardsnak készítettek, és ezüstöt kapott.

Jópofa a francia Canal+ tévécsatorna szpotja is, amit Closet címmel a BETC Euro RSCG rakott össze, és azt üzeni: sose becsüld le egy jó sztori hatalmát. 

Szerettük már a shortlistről is ezt a szintén ezüstöt érő animációs megoldást is a brazil Borghierh/Lowe-tól az Unilever tisztítószerének. 

 És a sorsnak figyiszt mutató Axe-reklám az argentin Ponce-tól: 

Végül pedig az aranyat érő Crying - zseniális. Az Egyesült Államok-beli Conill Saatchi & Saatchi munkája az argentin New Cinema filmfesztiválnak.

 

Természetesen a Leo Burnett-i jóslatok közül is számos film kapott valamilyen oroszlánt, és díjazták a Johnnie Walker meg a Puma Hardchorus internetes videókat is. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr52115668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.06.29. 09:08:18

az a szekrényes eszméletlen jó. vinnyogva röhögök percek óta.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.06.29. 10:03:35

Ilyenkor azért büszke vagyok magamra, hogy én is ezekről a filmekről írtam már hónapokkal ezelőtt... :) Nagyon jó mindegyik!
süti beállítások módosítása