Az A és B terem létszámjelentése után a C-ről: tömött széksorok és jópár ajtóban álló; a téma pedig a "Köztér a XXI. század tömegmédiája?!".
Hosszas felvezetés után jutott el Hantosi Bálint, az Ipsos köztéri kutatásvezető oda, hogy az outdoor felismerését a legjobban a tévé befolyásolja, vagyis egy óriásplakát-kampány észlelésében a tévészpotok sokat dobnak. És igen, minél több plakát jelenik meg, annál magasabb a kampány észlelése, sőt jó tesz neki, ha minél több eszközön fut. Ugyanakkor nem hat rá az, hogy az adott felület hány százalékban van kivilágítva.
Az Ipsos felmérése szerint jobb, ha egy kampány csak óriásplakáton fut, mintha csak citylight-ra terveznék, mégis ez utóbbi eszköz magasabb tetszési indexet mutat. És bár az észlelésben nem számít a kivilágítás, a tetszésnél igen.
Hantosi Bálint szerint a konklúzió annyi, hogy a jó kampány citylight-on is fut és legalább ötven százalékban ki van világítva.